کد خبر: ۷۹۴۶۵
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۲/۲۸

حساب بانکی تعدادی از ایرانیان در گرجستان بلوکه شد

حساب بانکی تعدادی از ایرانیان در گرجستان بلوکه شد

بانک تی بی سی گرجستان به تازگی با صدور بخشنامه ای، انجام هر گونه تراکنش بانکی برای ایرانیان بدون کارت اقامت را امکان ناپذیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از رادیو تفلیس،بانک تی بی سی گرجستان به تازگی با صدور بخشنامه ای انجام هر گونه تراکنش بانکی برای ایرانیان بدون کارت اقامت را امکان ناپذیر کرد.در حال حاضر حساب کسانی که قبلا در این بانک حساب داشتند و کارت اقامت آنها آماده نیست،بلوکه شده است.

گرجستان اخیرا مقررات اقامت اتباع خارجی را در این کشور سخت تر کرده است.گئورگی کویریکاشویلی نخست وزیر گرجستان هفته پیش در جلسه هیات دولت از اصلاح و تغییر مقررات ارائه اقامت دائمی برای اتباع خارجی در این کشور خبر داد و گفت: برای جلوگیری از مهاجرت غیرقانونی، وزارت دادگستری گرجستان پیش نویس اصلاح قانون را تدوین خواهد کرد. 

وی افزود: بر اساس مقررات جدید ، مجوز اقامت دائمی به آن عده از اتباع خارجی داده می شود که در10 سال اخیر در گرجستان اقامت داشته باشند . بر اساس قوانین فعلی گرجستان ، این مدت 6 سال است و مدت اجازه برای اقامت موقت از 6 سال فعلی به 12 سال افزایش داده می شود .اگر هدف اتباع خارجی پس از گذشت 6 سال اقامت دائمی در گرجستان نباشد به آنها مجوز اقامت موقت داده می شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ