کد خبر: ۷۹۵۱۹
۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۲/۳۰

بلوک ۷۸.۴ درصدی شرکت زیانده اما دارای صف خرید عرضه می شود
امروز برای پنجمین بار :

بلوک ۷۸.۴ درصدی شرکت زیانده اما دارای صف خرید عرضه می شود

امروز بلوک مدیریتی ۷۸.۴ درصدی حمل و نقل بین المللی خلیج فارس که به رغم زیاندهی دارای صف خرید است برای پنجمین بار عرضه می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درحالی دیروز نماد حمل و نقل بین المللی خلیج فارس به دلیل رشد بیش از 20 درصدی قیمت سهم بسته و برای امروز با محدودیت دامنه نوسان آماده بازگشایی شده که این شرکت زیان ده اما دارای صف خرید، شاهد عرضه بلوک 78.4 درصدی برای پنجمین بار خواهد بود.

به این ترتیب، سازمان خصوصی سازی که از آبان سال گذشته چهار بار اقدام به عرضه بلوک 78 درصدی "حفارس" کرده و ناکام مانده (16 آبان ،13 آذر و 15 بهمن و 14 اسفند سال گذشته) امروز 273 میلیون و 528 هزار سهم را به وکالت از شرکت احیا گستر هرمز روانه میز فروش می کند.

در این عرضه که توسط کارگزاری فیروزه آسیا انجام می شود، قیمت پایه هر سهم 246 تومان (در چهار عرضه قبلی 400 ، 470 و 275 و 236تومان) و با شرایط 10 درصد نقد و مابقی اقساط تعیین شده است.

براساس این گزارش، 29 اردیبهشت دو سال پیش سازمان خصوصی سازی به سختی توانسته بود 87 درصدی حمل و نقل بین المللی خلیج فارس را بفروشد که توسط شرکت احیا گستر هرمز خریداری شد اما این شرکت نتوانست به موقع اقساط را پرداخت کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ