کد خبر: ۷۹۵۸۹
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۲/۳۱

صادرات ۶ هزار محصول ایران خودرو به عراق و شناسایی بازارهای جدید

صادرات ۶ هزار محصول ایران خودرو به عراق و شناسایی بازارهای جدید

ایران خودرو با اعلام برنامه صادرات ۶ هزار دستگاه به عراق در سال جاری از شناسایی بازارهای صادراتی سودآور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسن گلچوبیان مدیر صادرات منطقه خاورمیانه و آفریقا شرکت ایران خودرو گفت: درحال حاضر بازار عراق یکی از بهترین بازارهای صادراتی شرکت بوده و قرار است در سال جاری 6 هزار دستگاه از جمله سمند، سورن، پژو پارس و دنا به این کشور صادر شود.   

وی ادامه داد: با توجه به استقبال و نیاز مشتریان در بازار کشورهای عربی همسایه از خودروهای اتوماتیک ، صادرات خودروهای اتوماتیک نیز به عنوان یکی از اهداف و اولویت های اصلی ایران خودرو در این کشورها دنبال می شود. در این میان یکی از محصولاتی که در بازارهای هدف تقاضای بسیار بالایی دارد، دنا پلاس است که در صورت تولید این محصول با گیربکس اتوماتیک،  قطعا بازارهای هدف بسیاری را پوشش خواهد داد.

این مقام مسئول درخصوص شناسایی بازارهای صادراتی سودآور هم توضیح داد: بازار نیجریه نیز به عنوان یکی از بازارهای صادراتی سودده برای ایران خودرو شناسایی شده که پس از رفع موانع ، صادرات به این کشور آغاز خواهد شد و این بازار هم در انتظار محصولات اتوماتیک گروه صنعتی ایران خودرو خواهد بود.

گلچوبیان درباره صادرات به عمان نیز گفت: استقبال مردم این کشور از سبد محصولات ایران خودرو بسیار چشمگیر بوده و انتظار می رود در سال جاری با صدور دو تا سه محصول اتوماتیک به بازار عمان، گام های بلندی را در توسعه بازار خود در کشورهای همجوار برداریم.

وی با ابراز رضایت از عملکرد صادرات به منطقه خاورمیانه در سال 96 افزود: ایران خودور در تلاش است با ارائه تسهیلات و خدمات پس از فروش در دسترس، سهم خود را در بازارهای خاورمیانه افزایش دهد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ