کد خبر: ۷۹۶۷۳
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۳/۲

سازمان حمایت: افزایش قیمت ۱۰ تا ۱۵ درصدی لبنیات تخلف است

سازمان حمایت: افزایش قیمت ۱۰ تا ۱۵ درصدی لبنیات تخلف است

سازمان حمایت بعد از افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی محصولات لبنی اعلام کرد: کارخانه‌ها هیچ مجوزی برای افزایش قیمت ندارند و با متخلفان برخورد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طی هفته گذشته صنایع لبنی نسبت به افزایش قیمت محصولات تولیدی اقدام کردند و طبق گفته رجبی رئیس اتحادیه فروشندگان محصولات لبنی،لبنیات با افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت مواجه شده است.

علیرضا رستمی مدیر کل نظارت بر محصولات کشاورزی و مواد غذایی سازمان حمایت درباره قانونی یا غیرقانونی بودن افزایش قیمت محصولات لبنی به ایسنا گفت: لبنیات جزو کالاهای گروه یک و مشمول قیمت‌گذاری است و هیچ گونه مصوبه‌ای برای تغییر قیمت این محصولات ابلاغ نکرده‌ایم.افزایش قیمت محصولات لبنی طی روزهای گذشته بدون مجوز و غیرقانونی بوده و در این راستا با متخلفان برخورد کرده‌ایم.

وی توضیح دیگری ارائه نکرد و مشخص نیست با برخورد صورت گرفته آیا قیمت لبنیات به حالت سابق باز می‌گردد یا این اقدام لبنیاتی‌ها حرکتی پیش‌دستانه برای تصویب قیمت‌های جدید در این دستگاه نظارتی است، چراکه این روند در میان صنایع لبنی سابقه دارد و آنها طی اقدامی قیمت محصولات را افزایش می‌دهند و پس از کش و قوس‌هایی نهایتا برای افزایش قیمت‌ها مجوز می‌گیرند و نرخ‌های جدید را به بازار تحمیل می‌کنند.

انتهای پیام  

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ