کد خبر: ۷۹۶۷۹
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۷/۳/۲

افشای شاهزاده سعودی از روش تعامل با بازداشت شدگان

افشای شاهزاده سعودی از روش تعامل با بازداشت شدگان

یک شاهزاده سعودی جزئیات محرمانه‌ای از روش تعامل با بازداشت شدگان در هتل ریتز کارلتون فاش کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،خالد بن فرحان آل سعود شاهزاده جدا شده از خاندان حاکم عربستان که در آلمان به سر می‌برد به سایت میدل ایست آی انگلیس گفت: به روشی شاهانه از شاهزادگان برای دیدار با ملک سلمان بن عبدالعزیز دعوت شد. در عربستان زمانی که برای دیدار با پادشاه دعوت می‌شود فورا باید قبول کنی.

وی افزود: شاهزادگان برای دیدار با پادشاه رفتند بعد در هتل ریتز کارلتون بازداشت شدند. آن‌ها برای اینکه به نفع ولیعهد عربستان از مقادیر زیادی از ثروت چشم پوشی کنند بسیار تحت شکنجه و فشار بودند و نهایتا با تن دادن به خواسته ولیعهد عربستان آزاد شدند.آن‌ها اکنون در منازل هستند و نمی‌توانند به خارج از عربستان سفر کنند. دستگاه‌های ردیاب دور ساق پاهای آنها کار گذاشته شده تا مقامات عربستان از مناطقی که در آنجا در حال رفت وآمد هستند، اطلاع داشته باشند.

بن فرحان گفت: مقامات عربستانی گفت‌وگوهای آنها را از طریق تلفن یا به صورت شخصی و مستقیم ثبت می‌کنند. آن‌ها تحت نظارت شخصی شدید هستند و اجازه بیرون رفتن از کشور به آن‌ها داده نمی‌شود.

بنابراین گزارش،مقامات عربستانی نوامبر گذشته ده‌ها تن از شاهزادگان و مسئولان ارشد را بنا به دستور محمد بن سلمان ولیعهد این کشور بازداشت کردند. بعد از تبرئه این افراد و رسیدن به حل و فصل مالی با دولت، عربستان توانست بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار به حساب دولت بازگرداند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ