کد خبر: ۷۹۶۸۲
۱۵:۸ - ۱۳۹۷/۳/۲

درخواست بورس از فعالان درباره سهم دارای صف خرید و بازدهی ۵۳ درصدی

درخواست بورس از فعالان درباره سهم دارای صف خرید و بازدهی ۵۳ درصدی

بورس تهران بعد از توقف نماد یک شرکت دارای صف خرید و افزایش بیش از ۵۳ درصدی قیمت سهام از فعالان خواست تا هرگونه ابهام ، سوال و نظر را اعلام کنند تا توسط شرکت پاسخ داده شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات امروز نماد گروه صنعتی به دلیل افزایش بیش از 53 درصدی قیمت سهام بسته و آماده بازگشت برای دو روز کاری دیگر با محدودیت دامنه نوسان شد.

براساس این گزارش، این شرکت 65 میلیارد تومانی و دارای سهامداران حقیقی ، طی روزهای گذشته با افزایش قیمت سهام و صف خرید از 123 تومان 10 اردیبهشت به 189 تومان امروز رسید.

در این میان بورس تهران با صدور " پیامی مهم" برای "فسپا" از فعالان خواست تا هرگونه ابهام ، سوال و نظر را اعلام کنند تا توسط شرکت پاسخ داده شود.

مدیریت عملیات بازار بورس تهران اعلام کرد: با توجه به توقف نماد معاملاتی گروه صنعتی سپاهان (فسپا) مبنی بر تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت سهام ، ضروری است فعالین محترم دارای دسترسی به سامانه تدان در صورت وجود هرگونه ابهام و یا سوال، نقطه نظرات خود را حداکثر تا ساعت 16 امروز دوم خرداد در تارنمای مذکور به نشانی tedan.ir جهت بررسی و پاسخگویی توسط ناشر ثبت کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ