کد خبر: ۸۰۷۱۰
۹:۳ - ۱۳۹۷/۳/۵

دلایل افزایش معاملات مسکن و پیش بینی روند دو سال آینده
نماینده مجلس مطرح کرد:

دلایل افزایش معاملات مسکن و پیش بینی روند دو سال آینده

عضو کمیسیون عمران مجلس ضمن اعلام دلایل افزایش معاملات مسکن پیش بینی کرد بازار مسکن با شرایط کنونی طی یک الی ۲ سال آینده در ثبات همراه با رونق و رشد متعادل و آرام قیمت به سر ببرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، کمال الدین شهریاری در خصوص افزایش 33 درصدی معاملات مسکن به خانه ملت گفت: بازار مسکن بعد از سپری کردن دوره رکود طولانی 5 ساله و با تخلیه حباب هایی که در سال های 90 و 91 ایجاد شده بود، از سال گذشته شرایط جدیدی را تجربه کرد.کاهش سود سپردهای بانکی نیز سبب شد مردم پول‌ها را از بانک ها خارج کرده و به سمت بازار ارز و طلا و در دراز مردت به بازار مسکن سوق دهند.

وی ادامه داد: از این رو با توجه به وضعیت پیش آمده در بازار ارز و اعمال سیاست های انقباضی از سوی دولت، سپرده ها به سمت بازار مسکن تمایل پیدا کرده و سبب رونق خواهد شد.هم اکنون بازار مسکن دارای رونق نسبی است، قیمت ها نیز رشد نسبی دارد،این بازار مجددا حرکت جدیدی را شروع کرده که می تواند سرمایه گذاری و اشتغال را رقم بزند. به نظر می رسد با شرایط کنونی بازار مسکن طی یک الی 2 سال آینده در ثبات همراه با رونق و رشد متعادل و آرام قیمت به سر ببرد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ