کد خبر: ۸۰۸۰۲
۱:۷ - ۱۳۹۷/۳/۷

برنامه های مهم مدیرعامل جدید شرکت معروف اما تبعیدی اعلام شد
در گفت و گو با بورس پرس:

برنامه های مهم مدیرعامل جدید شرکت معروف اما تبعیدی اعلام شد

مدیرعامل جدید آزمایش ، برنامه های مهم این شرکت قدیمی و معروف اما تبعیدی به فرابورس را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد رسول کلهر که از اوایل ماه گذشته مدیرعامل شرکت 21.7 میلیارد تومانی آزمایش و حاضر در بازار پایه ج فرابورس شده ، برنامه های مدنظر را اعلام کرد و به بورس پرس گفت: پیگیری مسائل جاری و مهمی چون افزایش سرمایه ، تغییر کاربری کارخانه و تسویه بدهی بانک ها و مذاکره با برندهای معروف جهانی ادامه دارد.

وی ادامه داد: در حالی سازمان بورس به دلیل مردود بودن گزارش توجیهی افزایش سرمایه 900 درصدی با این تصمیم موافقت نکرده که انتظار می رود در آخرین بررسی ها، گزارش حسابرسی مشروطی تهیه و حداکثر تا شهریور ارایه شود .

این مقام مسئول در مورد برنامه کاهش بدهی های بانکی هم گفت: مذاکراتی با وزارت صنایع و بانک هایی مانند بانک ملت برای سبک کردن بدهی ها از طریق قسط بندی و واگذاری بخشی از زمین های 12.8 هکتاری تهران و 40 هکتاری مرودشت در جریان است. همچنین طرح توجیهی زمین های شرق تهران "لپیام" به شهرداری ارایه شده که در دست بررسی است.

کلهر با بیان اینکه مزیت نسبی زمین های مرودشت در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی کشاورزی است ، ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های در جریان احیا برند آزمایش از طریق مشارکت با شرکای جهانی و توسعه و بروز رسانی تجهیزات و راه اندازی خطوط تولید جدید است .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» فردوسی؟ | ساعت ۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۳/۷
3
0
پاسخ
اگه اینها قصدشون احیای برند و راه اندازی خط تولید بود سالها قبل کارگرانشان را به بهانه های واهی اخراج نمیکردند. الان فقط برای گرفتن مجوز افزایش سرمایه دارند این شعارها را میدهند و هدف واقعی افزایش سرمایه و تغییر کاربری زمینهاس(به پول نزدیک کردن دارایی ها) باقیش شعاره
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ