کد خبر: ۸۰۸۱۶
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۳/۷

تامین مالی ۵۰۰ میلیارد تومانی شهرداری اصفهان از بازار سرمایه
با همکاری تامین سرمایه تمدن انجام شد:

تامین مالی ۵۰۰ میلیارد تومانی شهرداری اصفهان از بازار سرمایه

شهردار اصفهان از انتشار ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای تامین مالی خط دو قطار شهری اصفهان با همکاری تامین سرمایه تمدن خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، قدرت اله نوروزی در خصوص انتشار اوراق مشارکت 500 میلیارد تومانی به منظور تامین مالی خط دو قطارشهری اصفهان گفت: بعد از اخذ مجوز از جمله بانک مرکزی در پایان سال 96 ، مذاکراتی با سازمان بورس انجام شد و در نهایت با همکاری تامین سرمایه تمدن سایر فرآیندها در مسیر اخذ مجوزهای لازم انجام و اوراق مشارکت مذکور به منظور تامین مالی این پروژه منتشر شد.

وی با بیان اینکه این حجم اساسا به منظور سرمایه گذاری در حوزه حمل و نقل شهری انجام خواهد شد، تصریح کرد: اصفهان شهری گردشگری است و باید مشکلات ترافیک و آلودگی آن مرتفع شود و قطعا این اقدامات نیازمند تامین منابع مالی مورد نیاز بوده و  برای حل مسایل حمل ونقلی اصفهان تداوم دارد و درصدد هستیم به منظور تامین مالی چندین طرح ساخت و ساز در استان اصفهان از طریق انتشار اوراق مشارکت بهره بگیریم .

نوروزی با اشاره به شرایط کنونی اقتصاد بهره گیری از انتشار اوراق مشارکت و سایر ابزارهای مالی موجود در بازار سرمایه به منظور تامین مالی پروژه های مختلف  را یک راهکار اساسی برشمرد وگفت: در صورتی که همه مدیران از این فرصت ها به منظور تامین مالی طرح های توسعه شهری استفاده کنند می توان گام های مثبت و اساسی را در این زمینه برداشت.

بنابراین گزارش، تامین سرمایه تمدن در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و به منظور تامین مالی پروژه های شهری و توسعه و رونق طرح های فضای شهری با همکاری شهرداری اصفهان به عنوان متعهد پذیره نویسی و بازارگردانی نسبت به انتشار این حجم اوراق اقدام کرده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۳/۷
0
0
پاسخ
خوب یدفه همه شرکتهارو ازبورس بیرون کنین و فقط اوراق مشارکت دولتی بفروشین
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ