کد خبر: ۸۰۸۸۵
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۷/۳/۸

برنامه  مالک معروف و جدید باشگاه تراکتورسازی برای ورود به بورس
مدیرعامل خبر داد:

برنامه مالک معروف و جدید باشگاه تراکتورسازی برای ورود به بورس

مدیرعامل تراکتورسازی با اشاره به برنامه های بلند مدت برای این باشگاه از برنامه عرضه سهام آن در بورس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایبنا، محمدرضا زنوزی با اشاره به برنامه های بلند مدت برای باشگاه تراکتورسازی گفت: قصد داریم سهام این باشگاه را در بورس عرضه کنیم.به این ترتیب هواداران با خرید سهام از طریق بورس در مالکیت و تعیین سرنوشت این باشگاه سهیم شده و منبع درآمدی از این طریق به دست می آورند.

به گزارش روزنامه شرق، باشگاه تراکتورسازی هم به جمع تیم‌های خصوصی فعال در لیگ برتر اضافه شد پس از برکناری آجرلو از مدیریت این باشگاه و آغاز به فعالیت مدیریت جدید، یک وعده در اولویت قرار گرفت که آن هم خصوصی‌سازی‌ تراکتورسازی بود. در همین راستا گمانه‌زنی‌های زیادی صورت گرفت تا اینکه بالاخره زمام مدیریت این باشگاه به دستان محمدرضا زنوزی سپرده شد، مالک باشگاه گسترش فولاد تبریز!

زنوزی که هلدینگ دریک را در اختیار دارد، یکی از متمول‌ترین سرمایه‌گذاران ایرانی در حوزه ورزش است و پیش از این علاوه بر فوتبال در زمینه والیبال هم هزینه‌های زیادی کرده است. گفته می‌شود وی زیرمجموعه بسیار عریض و طویلی را هم در اختیار دارد. از قرار معلوم زنوزی با وجود داشتن باشگاهی دیگر همواره به باشگاه تراکتورسازی کمک مالی کرده و البته تأکید زیادی داشته این موضوع پنهان بماند.

وی افزود: منعی برای دراختیارداشتن گسترش فولاد (دیگر باشگاه تبریز) ندارد ولی ترجیح می‌دهد تمرکز را روی تراکتورسازی بگذارد. اینجا یک هلدینگ است که شرکت‌های مختلفی دارد و هر شرکتی می‌تواند برای خود باشگاه داشته باشد ضمن اینکه من عضو هیئت‌مدیره هم نیستم. بااین‌حال می‌خواهیم قدرت و تمرکز را روی تراکتورسازی بگذاریم. برای همین می‌خواهم گسترش را واگذار کنم. اولویت اصلی هم شهر تبریز است. اولویت دوم هم استان آذربایجان‌غربی و اردبیل است. اولویت سوم هم که الان مشتری دارد، شهرهای بیرون از استان‌های شمال غربی است.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ