کد خبر: ۸۰۸۹۸
۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۳/۹

دفاع مجدد وزیر اطلاعات از حسابدار متهم به جاسوسی در مذاکرات

دفاع مجدد وزیر اطلاعات از حسابدار متهم به جاسوسی در مذاکرات

وزیر اطلاعات بار دیگر از حسابدار رسمی و عضو بانکی و مالی گروه مذاکره کننده هسته ای دفاع کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سید محمود علوی که دیروز به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی رفته بود بار دیگر ( بعد از مهر سال گذشته ) در خصوص اتهام جاسوسی عبدالرسول دری اصفهانی حسابدار رسمی و از اعضای انجمن حسابداران خبره ایران و عضو بانکی و مالی گروه مذاکره کننده هسته ای ایران توضیح داد و از وی دفاع کرد.

در این رابطه هادی شوشتری نماینده قوچان به شرق گفت: جواد کریمی‌قدوسی نماینده مشهد از وزیر اطلاعات درباره عبدالرسول دری‌اصفهانی سؤال پرسید. اینکه چرا وزارت اطلاعات با وجود اینکه دری‌اصفهانی تحت تعقیب مراجع قضائی بوده و برای او حکم صادر شده، وزارت اطلاعات اعتقادی به جاسوس‌بودن این شخص ندارد؟

وزیر اطلاعات نیز بر نظر کارشناسی معاونت ضدجاسوسی این وزارتخانه تأکید کرد و گفت: وزارت اطلاعات این شخص را جاسوس نمی‌داند.

اما کریمی‌قدوسی از پاسخ وزیر قانع نشد.

دری‌ اصفهانی سال گذشته به اتهام جاسوسی و دادن اطلاعات به بیگانگان به 5 سال حبس محکوم شده و به گفته سخنگوی قوه قضائیه وی دارای دو تابعیت ایرانی و کانادایی و از کسانی بوده که به جاسوسی متهم بوده و اطلاعاتی را به بیگانگان می‌داده و با دو سرویس مرتبط بوده است».

وزارت اطلاعات اما نظر دیگری داشت و حتی بعد از بازداشت وی هم اعلام کرد نه تنها دری‌اصفهانی جاسوس نبوده که با این وزارتخانه در مقابل هجمه‌‌های برخی سرویس‌‌های بیگانه همکاری می‌کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ