کد خبر: ۸۱۷۹
۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱

آخرین وضعیت ساختمان، عرضه اولیه لیزینگ امید و اولین پیش بینی سود
در گفت وگوی بورس پرس با یک مقام مسئول اعلام شد:

آخرین وضعیت ساختمان، عرضه اولیه لیزینگ امید و اولین پیش بینی سود "وامید"

مدیرامور سرمایه گذاری های شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید درباره آخرین وضعیت ساختمان خیابان مطهری، عرضه اولیه لیزینگ امید و اولین پیش بینی سود ۹۴ توضیحاتی ارایه کرد.

حمیدرضا بهزادی پور در گفت وگو با پایگاه خبری بورس پرس، در رابطه با آخرین وضعیت فروش ساختمان رابطه  متعلق به شرکت ساختمانی امید و واقع در خیابان مطهری اظهار داشت: فروش این ساختمان به ارزشی بالاتر از قیمت قبلی (340 میلیارد تومان) تقریبا" قطعی و قراردادی هم نوشته شده اما بعد از تبادل چک های اقساط و تضمین، آثار سود و زیان این رویداد اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در برابر این سئوال که با توجه به درج نام لیزینگ امید در تیرماه سال جاری، عرضه اولیه این شرکت 30 میلیارد تومانی به کجا انجامیده؟ توضیح داد: مسئولان فرابورس دو شرط تعیین و تکلیف بلوک 20 درصدی بیمه میهن و ارایه بودجه 94 این شرکت را گذاشته بودند که شرط اول با فروش بلوک بیمه میهن در 19 آذر ماه انجام شد. 

این مقام مسئول ادامه داد: بنابراین بعد از ارایه بودجه 94 لیزینگ امید و تصمیم مسئولان ، 10 درصد معادل 30 میلیون سهم این شرکت در بازار دوم فرابورس عرضه اولیه خواهد شد که به نظر می رسد طی یکی دو ماه آینده خواهد بود.

بهزادی پور درباره کاهش 10 درصدی سود 94 سرمایه گذاری امید نسبت به سود 93 هم توضیح داد: این سود در مقایسه با عملکرد سال مالی جاری کاهش نشان می دهد اما باید آن را با بودجه اولیه سال گذشته مقایسه کرد که بالاتر از رقم اعلامی اولیه است. بنابراین با توجه به ماهیت شرکت های سرمایه گذاری و لزوم مشخص شدن سود تقسیمی شرکت های زیرمجموعه ، سود سال مالی 94 سرمایه گذاری امید قطعا" افزایش خواهد یافت.

وی در واکنش به این پرسش که مهمترین برنامه های سرمایه گذاری امید برای سال مالی 94 چیست؟ اظهار داشت: علاوه بر افزایش شفافیت همه شرکت های زیر مجموعه و انجام برخی افزایش سرمایه ها ، سهام چند شرکت مانند ساختمان امید واگذار خواهد شد. جزئیات این واگذاری ها بعد از نهایی شدن تصمیمات اعلام می شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ