کد خبر: ۸۱۹۹۸
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۳/۱۳

اولین عرضه اولیه سال با ۶۵۰ تومان کشف قیمت شد

اولین عرضه اولیه سال با ۶۵۰ تومان کشف قیمت شد

با آغاز فرایند عرضه اولیه ۱۰ درصد از سهام شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش به عنوان اولین عرضه اولیه سال جاری، هر سهم این شرکت ۱۸۰ میلیارد تومانی۶۵۰ تومان کشف قیمت شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،فرایند عرضه اولیه 10 درصد از سهام شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش به عنوان اولین عرضه اولیه سال جاری ساعاتی پیش آغاز شد که در نهایت هر سهم "سپ" 650 تومان کشف قیمت شد.

قرار بود 180 میلیون سهم معادل 10 درصد از سهام این شرکت در محدوده قیمتی 620 تا 650 تومان و با سهمیه حداکثر هر شخص حقیقی و حقوقی 5 هزار سهمی واگذار شود اما به هرکد حدود 1787 سهم تعلق گرفت و طی آن توسط 109 هزار و 133 حقیقی و 588 حقوقی خریداری شد.

به این ترتیب ، پرونده عرضه اولیه سهام شرکت های جدید در سال جاری با "سپ" آغاز شد که امید می رود با ادامه روند رشد بازابرنامه عرضه های دیگر شرکتها نیز آغاز شود.

بنابراین گزارش،این شرکت 180 میلیارد تومانی اولین ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیک و یکی از بزرگترین شرکت های psp فعال در سطح کشور است که با برخورداری از 100 شعبه، نمایندگی و مرکز خدمات در صنعت پرداخت مشغول فعالیت بوده و شرکت های به پرداخت ملت، آپ، تجارت الکتریک پارسیان و کارت اعتباری ایران کیش هم از رقبای اصلی آن بشمار می روند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ