کد خبر: ۸۲۰۰۳
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۳/۱۳

کاهش 100 میلیون دلاری ثروت ترامپ + علت

کاهش 100 میلیون دلاری ثروت ترامپ + علت

گزارش شاخص میلیاردرها از ارزش 2.8 میلیارد دلاری ثروت ترامپ در سال جاری میلادی خبر داد که نسبت به سال گذشته حدود ۱۰۰ میلیون دلار کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از بلومبرگ،ارزش ثروت خالص ترامپ در سال 2018 به 2.8 میلیارد دلار رسیده که نسبت به سال گذشته حدود 100 میلیون دلار کاهش یافته است.پیش از این اعلام شده بود ثروت ترامپ برای دومین سال پیاپی با سقوط 200 پله ای جایگاه در بین میلیاردرهای جهان بیش از 400 میلیون دلار کاهش یافته است.

گزارش شاخص میلیاردرها با بررسی نرخ قیمت املاک، گزارش های سالانه از بازار معاملات ملکی نیویورک، داده های بازار، طرح دعاوی هزینه‌بر در دادگاه دانشگاه ترامپ، هزینه های ستاد انتخاباتی و 16 گزارش مالی در  می به بررسی ارزش واقعی ثروت خالص ترامپ پرداخته است. بر اساس این گزارش، یکی از مهمترین علل کاهش ثروت ترامپ، تغییر نام املاک و مستغلات وی در کشورهای مختلف جهان است.

پس از آنکه وی به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شد به منظور ارزیابی حقوقی تعارض منافع، مجبور شد نام دونالد ترامپ را از روی بخشی از اموال بردارد یا آن ها را به فرزندان انتقال دهد. در دومین سال حضور ترامپ در کاخ سفید، نام وی از سر در برج ها در تورنتو، منهتن، و پاناما حذف شد. حذف نمادین نام ترامپ از برج ها در شهرهای مختلف جهان، موجب شد ارزش املاک وی که به گونه ای به واسطه نام ترامپ، مطرح بودند، کاهش یابد. بیشترین افت قیمت املاک ترامپ پس از حذف نام وی از برج منهتن در گران قیمت ترین منطقه نیویورک رخ داد.

علاوه بر کاهش بهای واحدهای برج های ترامپ، 16 زمین گلف و مراکز تفریحی وی در مجموع حدود 70 میلیون دلار از ارزش را از دست دادند. مراکز تفریحی و گردشی دورال، پالم بیچ و مارالاگو در فلوریدا که بالاترین درآمد را داشتند، تعداد زیادی از اعضا را از دست دادند. همچنین از زمان ورود ترامپ به کاخ سفید، درآمد سازمان ترامپ از زمین های گلف در خارج از آمریکا و باشگاه های شبانه در لاس وگاس با روند نزولی همراه بوده است.

هنگامی که دونالد ترامپ در سال 2015، نامزد را برای شرکت در انتخابات اعلام کرد، ستاد انتخاباتی وی در گزارشی ثروت ترامپ را 8.7 میلیارد دلار تخمین زد که بعد ها به عنوان یک گزارش احمقانه توصیف شد.ترامپ بعدها ثروت را 10 میلیارد دلار اعلام کرد. البته این امر نیز ممکن است. اگر ترامپ دارایی ها و شرکای نامشخصی داشته باشد، می توان انتظار داشت ثروت خالص وی به رقمی که مدعی است، نزدیکتر باشد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ