کد خبر: ۸۲۰۰۵
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۳/۱۳

زمان رونمایی از گلگسی نوت ۹ مشخص شد

زمان رونمایی از گلگسی نوت ۹ مشخص شد

سامسونگ قصد دارد پرچمدار گلکسی نوت ۹ را زودتر از رقیب امریکایی یعنی اپل به بازار عرضه کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از بلومبرگ، بخش سامسونگ الکترونیکس که هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی برای پرده‌برداری از نسل جدید گوشی‌ های هوشمند سری نوت است قصد دارد این محصول را در تاریخ 9 ماه آگوست سال 2018 (18 مرداد)رونمایی کند.

گلکسی نوت 9 از جدیدترین تراشه کوالکام اسنپدراگون بهره می برد که این گوشی با این تراشه تنها در غرب منتشر می شود ولی در سایر نقاط جهان این گوشی با تراشه اگزینوس سامسونگ منتشر می شود.به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد مراسم رونمایی از نسل جدید نوت را در نیویورک برگزار کند. گوشی‌های سری گلکسی نوت علاوه بر بزرگ‌تر بودن، از قلم لمسی پیشرفته‌ای هم برخوردارند.

سامسونگ هنوز صحت جزئیات و اطلاعات منتشر شده را تایید نکرده است. تحلیلگران بر این باورند یکی از دلایلی که موجب شده سامسونگ تلاش کند گلکسی نوت 9 را زودتر از موعد مقرر معرفی و عرضه کند، رقابت و پیشی گرفتن از آیفون‌های جدیدی است که اپل قصد دارد در سپتامبر سال جاری از آن‌ها پرده‌برداری کند و این کار موجب می‌شود سامسونگ بتواند سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد و از اپل سبقت بگیرد.

بر اساس آمار  IDC، سامسونگ توانسته 23 درصد از سهم بازارهای جهانی گوشی‌های هوشمند را در فصل زمستان سال 2018 از آن خود کند، این در حالی است که اپل بزرگترین رقیب این غول فناوری کره‌ای، در مدت مشابه تنها 16 درصد از بازار را در اختیار گرفته بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ