کد خبر: ۸۳۱۴۱
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۳/۲۱

دعوت رهبر کره شمالی از ترامپ برای دور دوم مذاکرات
رسانه‌های کره جنوبی مدعی شدند:

دعوت رهبر کره شمالی از ترامپ برای دور دوم مذاکرات

رسانه‌های کره جنوبی به نقل از منابع آگاه مدعی شدند رهبر کره شمالی از ترامپ دعوت کرده دور دوم مذاکرات را در ماه ژوئیه در پیونگ‌یانگ برگزار کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،طبق گزارش رسانه‌های کره جنوبی از منابع آگاه، کیم جونگ اون در آستانه دیدار فردا با دونالد ترامپ در سنگاپور از وی دعوت کرده دور دوم مذاکرات را در ماه ژوئیه در پیونگ‌یانگ برگزار کنند.

با این حال، رسانه‌های دولتی کره شمالی گزارش دادند گفت‌وگوهای آتی میان ترامپ و رهبر کره شمالی بر ایجاد روابط جدید میان دو کشور، ایجاد یک نظام محکم صلح و خلع سلاح اتمی در شبه‌جزیره کره متمرکز خواهد بود.

بر اساس گزارش خبرگزاری کیودو ژاپن، بسته به دستاوردهای مذاکرات میان ترامپ و کیم جونگ اون در سنگاپور و نشست احتمالی در پیونگ‌یانگ، دور سوم مذاکرات میان کره شمالی و آمریکا احتمالاً در ماه سپتامبر در واشنگتن برگزار خواهد شد.

در همین حال،مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا در پیامی توییتری اعلام کرد: همچنان به خلع سلاح اتمی کامل، قابل تأیید و بدون بازگشت در شبه‌جزیره کره متعهد هستیم.

بنابراین گزارش، انتظار می‌رود دیدار روز سه شنبه میان کیم جونگ اون و ترامپ ساعت 9 صبح به وقت محلی (5:30 صبح روز سه‌شنبه به وقت تهران) آغاز شود.روز گذشته، هواپیمای حامل ترامپ وارد سنگاپور شد تا دو روز قبل از موعد برگزاری دیدار با رهبر کره شمالی وارد این کشور آسیایی شود.اوایل روز گذشته نیز هواپیمای شخصی رهبر کره شمالی وارد سنگاپور شد تا کیم جونگ اون قبل از دیدار با ترامپ با مقامات این کشور آسیایی دیدار و گفت‌وگو کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ