کد خبر: ۸۳۱۶۰
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۳/۲۱

سامانه سهام عدالت نیمه اول تیرماه تعطیل می‌شود

سامانه سهام عدالت نیمه اول تیرماه تعطیل می‌شود

سازمان خصوصی‌سازی با توجه به عدم دسترسی دو هفته ای مشمولان به سامانه سهام عدالت در تیر، از افرادی که تاکنون شماره شبای بانکی را اعلام نکرده‌اند خواست تا پایان خرداد اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان خصوصی سازی از فروردین سال ۹۶ اعلام کرده بود مشمولان سهام عدالت می‌توانند با ورود به سامانه، شماره شبای بانکی را وارد کنند. از سال گذشته با دسته بندی مشمولان به ۲۰ گروه سود آنها به ترتیب به حساب آنها واریز شد البته تعدادی هم بودند که می‌گفتند مبلغی بابت سود سهام عدالت به حساب آن‌ها واریز نشده است.

در این میان تعدادی از مشمولان سهام عدالت شماره شبای را در سامانه اعلام نکردند و در نتیجه سودی هم به حساب آنها واریز نشد که سازمان خصوصی سازی اعلام کرده افراد مذکور می‌توانند تا پایان خرداد ماه جاری شماره شبای حساب بانکی را اعلام کنند.

دریافت شماره شبای حساب بانکی مشمولان تا ۳۱ خرداد ادامه خواهد داشت و از این تاریخ به مدت دو هفته سامانه سهام عدالت در بخش مربوط به دریافت شماره شبای مشمولان برای بروزرسانی و همچنین بررسی درخصوص نحوه ادامه دریافت شماره شبا از مشمولان از دسترس خارج خواهد شد و امکان ثبت شماره شبای بانکی جدید در این سامانه فراهم نخواهد بود.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ