کد خبر: ۸۳۱۹۱
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۳/۲۲

سهام عدالت متوفیان به زودی انتقال می یابد

سهام عدالت متوفیان به زودی انتقال می یابد

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی تعطیلی ۲ هفته ای سامانه سهام عدالت را اعلام کرد و گفت: درحال بررسی درباره چگونگی انتقال سهام متوفیان به وراث آن ها هستیم.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایلنا، جعفر سبحانی درباره آخرین آمار پرداخت سود سهام عدالت،گفت: تعداد کل مشمولان حدود ۴۹ میلیون نفر است که نزدیک به 2 میلیون نفر شامل متوفیان می شوند و حدود ۴۲ میلیون نفر به سامانه مراجعه و خدمت دریافت کرده‌اند.

وی افزود: تاکنون نزدیک به ۳۹ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر شماره شبا را به سامانه سهام عدالت دادند که با حدود ۳۸ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر که جزو گروه 20 گانه شامل اعضا کمیته امداد، بازنشستگان، خبرنگاران، کارگران فصلی و غیره بوده‌اند، تسویه حساب انجام شده است. تاکنون ۳۸ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از مشمولان شماره شبا تایید شده و سود سهام آن ها واریز شده که رقمی حدود ۳۲۰۰ میلیارد تومان است.

این مقام مسئول گفت: تمامی این پرداختی ها شامل افرادی است که پیش از 6 اردیبهشت شماره شبا را اعلام کردند اما حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر پس از این تاریخ شماره شبا را به سامانه اعلام کردند که در حال راستی آزمایی با بانک های عامل هستیم.این گروه نیز در هفته اول و دوم تیر سود را دریافت خواهند کرد.

سبحانی از توقف 2 هفته ای سامانه خبر داد و افزود: به جهت بروزرسانی سامانه و بررسی نحوه چگونگی ثبت شماره شبا از مشمولان جدید، بخش مربوط به شماره شبا در سامانه متوقف خواهد شد تا پس از بررسی های لازم اطلاع رسانی مجدد صورت خواهد گرفت.

وی درباره نحوه انتقال سهام متوفیان، گفت: اکنون درحال بررسی درباره چگونگی انتقال سهام متوفیان به وراث آن ها هستیم و تاکنون نیز به نتایج خوبی دست یافته‌ایم و در تیر نتایج اعلام خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ