کد خبر: ۸۳۲۳۵
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۳/۲۳

طرح ساماندهی بازار خودرو در انتظار تصویب مجلس
نماینده مجلس خبر داد:

طرح ساماندهی بازار خودرو در انتظار تصویب مجلس

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از ارائه طرحی با ۲۰۰ امضا به مجلس برای ساماندهی خودرو خبر داد و گفت: توجه مسئولان به حوزه خودرو خواست قلبی مردم است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مهدی مقدسی در استودیو پخش خبر 21 شبکه یک سیما گفت: طرحی به نام ساماندهی خودرو با 200 امضا به مجلس ارائه شده که یک فوریت آن به تصویب صحن علنی رسیده البته این طرح مخالفان و موافقانی هم داشت.هنوز نتوانسته ایم در حوزه خودرو، نظر متقاضیان و مشتریان را جلب کنیم و دولت با افزایش بی منطق تعرفه نرخ خودرو نتوانسته اقدام موثری انجام دهد. حتی در مورد خودروهای هیبریدی که در دیگر کشورها مشمول مشوق هایی می شود هنوز زیرساختی فراهم نکرده ایم.

وی افزود: نابسامانی کنونی پذیرفتنی نیست و دستگاه های مسئول باید بر این بی سامانی نظارت و به آن رسیدگی کنند.بخشی از طرح ساماندهی خودرو به خودروهای زیر 45 میلیون تومان اشاره دارد، در این خصوص نرخ خودروها باید به سال 96 بازگردد در این صورت رقابت هم دوباره ایجاد خواهد شد.

مقدسی با بیان اینکه خودروسازان داخلی نباید فقدان مدیریت را به بازار خودرو مربوط کنند،اظهار امیدواری کرد این طرح در صحن علنی رأی بیاورد تا تأثیر آن را در بازار خودرو مشاهده کنیم. خودروسازها باید به مصرف کننده احترام بگذارند و نباید به سمتی بروند که به جای مشکل جامعه در پی حل مشکل خود باشند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» مخالف افزایش نرخها | ساعت ۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۳/۲۴
0
0
پاسخ
اقای نماینده محترم .ایا میدانید قیمت فولاد که تمام خودرو از این جنس میباشد ظرف 6 ماهه گذشته 3 برابر شده اقای نماینده ایا قیمت مس 2 برابر نشده ایا محصولات شیمیایی رشد نداشته ایا بهتر نیست دولت در باره خودرو که همه به ان حساسند یارانه تعلق گیرد و به هر فرد ایرانی خریدار یکبار برای همیشه یارانه را بدهد تا سهامداران خودرو که اکثرا شرکتهای دولتی و خصوصی هستند دچار زیان نشوند بله کاش قیمت خودرو مثل چهار سال گذشته هیچ افزایش قیمتی نداشته باشخ تا پراید متحرک قاتل مردم بخشی از امنیت ملی را مستحکم نماید
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ