کد خبر: ۸۳۲۶۳
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۳/۲۴

ایران خودرو مرحله دوم فروش ویژه را اعلام کرد/ عرضه آتی ۱۰۰ هزار دستگاه
به مناسبت عید سعید فطر:

ایران خودرو مرحله دوم فروش ویژه را اعلام کرد/ عرضه آتی ۱۰۰ هزار دستگاه

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اعلام برنامه فروش آتی بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو ، از اجرای مرحله دوم فروش ویژه محصولات به مناسبت عید سعید فطر از یکشنبه ۲۷ خرداد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مصطفی خان کرمی از اجرای مرحله دوم فروش ویژه محصولات به مناسبت عید سعید فطر از یکشنبه 27 خرداد و افزود: در راستای انجام تعهدات مبنی بر عرضه محصولات و تامین نیاز مصرف کنندگان حقیقی بازار، مرحله دوم فروش ویژه عید فطر در قالب روش های پیش روش و فروش قطعی، از ساعت 10 صبح یکشنبه 27 خرداد اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان می توانند با مراجعه به esale.ikco.ir و یا نمایندگی های مجاز نام نویسی اقدام کنند، افزود: ایران خودرو در راستای مبارزه با دلالان و واسطه های سودجو، به صورت گسترده نسبت به فروش محصولات اقدام خواهد کرد و در فروش های آتی بیش از 100 هزار دستگاه خودرو عرضه خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان این که ایران خودرو با عرضه مرتب و مداوم محصول، نیاز مشتریان را تامین خواهد کردو دلیلی برای نگرانی و عجله برای خرید از بازار آزاد وجود ندارد و ادامه داد: تمامی قیمت ها مطابق فهرست قیمت ایران خودرو بوده و هیچ یک از نمایندگی ها اجازه دریافت وجه اضافه از مشتریان را ندارند. بر همین اساس مشتریان می توانند در صورت مشاهده چنین مواردی، با شماره تلفن 096440 تماس گرفته و موضوع را گزارش کنند.

خان کرمی تاکید کرد: مشتریان واقعی دغدغه ای برای خرید خودرو از بازار آزاد نخواهند داشت و می توانند با خیالی آسوده از طریق پایگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو و یا نمایندگی های مجاز یکی از روش های فروش پیش بینی شده را انتخاب و نیاز خودرویی خود را تامین کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ