کد خبر: ۸۳۳۰۳
۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۳/۲۷

درخواست چند فعال سیاسی از مسئولان نظام درباره مذاکره مستقیم با آمریکا
طی نامه ای اعلام شد:

درخواست چند فعال سیاسی از مسئولان نظام درباره مذاکره مستقیم با آمریکا

تعدادی از فعالان سیاسی با نوشتن نامه‌ای خطاب به مسئولان عالی‌رتبه نظام خواستار بازنگری در تصمیمات اساسی و مذاکره مستقیم با آمریکا شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از روزنامه اعتماد، تعدادی از فعالان سیاسی با نوشتن نامه‌ای به مسئولان عالی‌رتبه نظام، خواستار بازنگری در تصمیمات اساسی و مذاکره مستقیم با امریکا شدند.

نویسندگان این نامه با اشاره به از دست رفتن فرصت مناسب دولت باراک اوباما از مسئولان تصمیم‌گیر نظام خواسته‌اند فارغ از جنگ‌های روانی کاخ سفید با یک تصمیم ملی اعلام کنند حاضر به انجام مذاکرات بدون قید و شرط با امریکا هستند تا قدمی در راه‌حل مشکلات و اختلافات برداشته شود.

در نامه مذکور تاکید شده این مذاکرات می‌تواند با قدرت و از موضع حفظ منافع ملی دنبال شود و در صورت هرگونه زیاده‌خواهی یا عدم ارایه تضمین برای پابرجا ماندن تعهدات، راه بازگشت همیشه باز است.

یکی از نکات جالب این نامه کنار هم قرار گرفتن نام‌هایی است که قرابت سیاسی کمی با یکدیگر دارند.از امضا‌کنندگان این نامه می‌توان به غلامحسین کرباسچی، احمد منتظری، ابوالفضل بازرگان، جلال جلالی‌زاده، جمیله کدیور، صدیقه وسمقی، حسن فرشتیان، رضا علیجانی، حسین کروبی، عیسی سحرخیز، حسن امینی، محمدصادق جوادی‌حصار، علی کشتگر، ویدا فرهودی، حمید آصفی و بهروز خلیق اشاره کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ