کد خبر: ۸۳۳۳۱
۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۳/۲۸

حمایت نماینده مجلس از تقویت بورس و ورود نقدینگی های جدید

حمایت نماینده مجلس از تقویت بورس و ورود نقدینگی های جدید

نماینده مجلس با حمایت از بورس گفت: تقویت بازار سرمایه اقدامی مثبت و بسیار مهم بود و باید سیاست های اقتصادی به نحوی اعمال باشد که باعث رشد بیشتر شاخص بورس شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مهدی فرشادان با اشاره به رشد روزهای اخیر شاخص بورس و ورود به ارقام بیش از 100 هزار واحدی به خانه ملت گفت: تقویت بازار سرمایه اقدامی مثبت و بسیار مهم بود و باید سیاست های اقتصادی به نحوی اعمال شود که باعث رشد بیشتر شاخص بورس و با هماهنگی و تعامل مسئولان ثبات اقتصادی پایدار ایجاد شود.

وی با بیان اینکه رشد شاخص بورس به عوامل گوناگون بستگی دارد و حتی ممکن است اخبار سیاسی نیز نوسانات شاخص را تحت تاثیر قرار دهد، افزود: بخش تولید با مشکل کمبود نقیدنگی روبرو بوده و این در حالی است که یکی از عوامل افزایش تلاطم در بازارهای مختلف در ماه های گذشته حجم بالای نقدینگی است. با توجه به اینکه شرکت های تولیدی در بورس فعالیت دارند باید با تقویت و برنامه ریزی بخشی از نقدینگی را از طریق بازار سرمایه به بخش تولید منتقل کرد.

فرشادان تاکید کرد: امکان دارد سیاست های ارزی دولت با تغییراتی روبرو شود. از طرفی انتشار اخباری درباره نرخ خوراک پتروشیمی ها باعث شده سیگنال های مثبتی به بورس داده شود که این موضوعات رشد شاخص بورس را در پی داشته است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ