کد خبر: ۸۳۳۳۲
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۳/۲۷

واکنش ستاد نیروهای مسلح ایران به طرح کانادا درباره سپاه پاسداران

واکنش ستاد نیروهای مسلح ایران به طرح کانادا درباره سپاه پاسداران

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در واکنش به تصمیم کانادا مبنی بر قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: مسئولان دولت کانادا ضمن عذرخواهی از ملت ایران باید هرچه سریع‌تر در این تصمیم تجدید نظر کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فارس،ابوالفضل شکارچی نسبت به تصمیم تحریک‌آمیز دولت کانادا که برگرفته از سیاست‌های صهیونیسم بین‌الملل است، در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی هشدار داد.

وی این اقدام را مخل امنیت و ثبات در منطقه دانست و از مسئولان دولت کانادا خواست ضمن عذرخواهی از ملت ایران، هرچه سریع‌تر نسبت به این تصمیم نابخردانه تجدیدنظر کنند.منشأ این قبیل تصمیمات بی‌ثبات‌کننده امنیت جهانی، رژیم صهیونیستی و آمریکا بوده‌اند و دولت کانادا نباید اسیر خیمه‌شب‌بازی‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران شود.

شکارچی با اشاره به اینکه اقدام تحریک‌آمیز کانادا نوعی تلاش برای اجماع‌سازی علیه سپاه به عنوان یکی از بازوهای اقتدار دفاعی ایران محسوب می‌شود، افزود: نیروهای مسلح ایران از جمله سپاه در حفظ و ارتقای اقتدار دفاعی هرگز اسیر این صحنه‌سازی‌ها نخواهند شد و این‌گونه اقدامات را چیزی جز عملیات روانی با راهبری صهیونیسم بین‌الملل نمی‌دانند که از روی درماندگی است.

بنابراین گزارش،پارلمان کانادا هفته گذشته در لایحه ای به توقف مذاکرات از سرگیری روابط با ایران رای داد که طی آن نهادهای نظامی ایران در فهرست گروه های تروریستی قرار گرفتند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ