کد خبر: ۸۳۳۳۵
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۳/۲۷

چند واکنش و رویداد جالب بعد از برد شیرین ایران مقابل مراکش

چند واکنش و رویداد جالب بعد از برد شیرین ایران مقابل مراکش

در پی برد شیرین ایران مقابل مراکش درجام جهانی ۲۰۱۸ ، مردم عربستان به ایرانی ها تبریک گفتند و بازیکن گل خودی مراکش خود را حمق خواند و دو بازیکن ایرانی در کنار اینیستا، رونالدو و تیم منتخب قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از روزنامه شرق، کاربران فضای مجازی عربستانی پیروزی یک بر صفر ایران مقابل مراکش در جام جهانی را تبریک گفتند.

عربستانی‌ها به‌خصوص توییتر پیام‌های تبریکی را ارسال کرده و برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت کرده‌اند. در برخی از پیام‌های مردم عربستان، آنها ایرانی‌ها را برادران خود خواندند و از پیروزی ملی‌پوشان ابراز شادمانی کردند.

بوهادوز: احمقم و عذرخواهی می‌کنم!

عزیز بوهادوز زننده گل به ‌خودی مراکش ضمن عذرخواهی از هم‌تیمی‌ها و مردم گفت: بازی فینال را به ایران واگذار کردیم. شب بسیار سخت بود. اتفاقی که در دقیقه پایانی بازی افتاد برای من و تیم ملی فوتبال مراکش بسیار سخت بود. بازی با ایران برای ما بسیار مهم بود. همواره بازی نخست هر جامی مانند فینال است که ما آن را واگذار کردیم. فقط می‌توانم از زدن گل‌ به خودی از اعضای تیم ملی و ۳۵‌میلیون مردم مراکش عذرخواهی کنم. یک احمقم اما می‌توانم با این شرایطی که پیش‌آمده، خودم را وفق دهم، زیرا سال‌هاست فوتبال بازی می‌کنم. بازیکنان تیم ملی مراکش از من حمایت کردند. الان وقت منسجم‌شدن و مبارزه است.

ابراهیمی و حاج‌صفی در کنار اینیستا، رونالدو و تیم منتخب

تیم منتخب روز دوم جام جهانی فوتبال از نگاه "بلیچر‌ریپورت" منتشر شد که در‌ این‌میان امید ابراهیمی و احسان حاج‌صفی در تیم منتخب قرار گرفتند. بازی درخشان امید ابراهیمی و احسان حاج‌صفی، این دو بازیکن ایران، را در کنار اینیستا، رونالدو و کاستا قرار داد.

تمجید از فرگی‌تایم کی‌روش

بی‌بی‌سی در گزارشی بعد از پیروزی درخشان تیم ملی فوتبال ایران برابر مراکش، به تمجید از عملکرد علیرضا بیرانوند پرداخت که توانست دروازه تیم را بسته نگه دارد.

این سایت همچنین به گل دیرهنگام ایران اشاره کرد و نوشت: کارلوس کی‌روش به‌خوبی فرگی‌تایم را به یاد دارد.

اشاره این سایت به حضور طولانی‌مدت کی‌روش در کنار فرگوسن در منچستریونایتد بوده است.

آلمان - مکزیک با داوران ایرانی

دیدار تیم‌های آلمان و مکزیک در گروه F مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را علیرضا فغانی قضاوت خواهد کرد. داور بین‌المللی کشورمان را در این دیدار رضا سخندان و محمدرضا منصوری یاری خواهند کرد. این بازی امروز ساعت 19:30 برگزار می‌شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ