کد خبر: ۸۳۳۸
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴

بررسی آثار بودجه ۹۴ بر اقتصاد و بورس توسط نمایندگان مجلس و مدیران
دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران به بورس پرس خبر داد:

بررسی آثار بودجه ۹۴ بر اقتصاد و بورس توسط نمایندگان مجلس و مدیران

دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران از برگزاری جلسه هم اندیشی بودجه ٩٤ و بازارهای مالی با حضور نمایندگان مجلس و مدیران و فعالان بازار سرمایه در سه شنبه جاری خبر داد.

بهروز خدارحمی در گفت وگو با پایگاه خبری بورس پرس، با اشاره به اهمیت بودجه در آینده اقتصاد ، بازارهای مالی و سهام ، صنایع و شرکت ها اظهار داشت: طبق هماهنگی های به عمل آمده ، جلسه هم اندیشی لایحه بودجه ٩٤ و بازارهای مالی برگزار می شود تا ابعاد این سند مهم اقتصادی و آثار آن بر کشور و بازار سرمایه مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد.

وی با بیان این جلسه توسط کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران با همکاری دانشگاه الزهرا و شرکت مشاورسرمایه گذاری نیکی گستر برگزار می شود، ادامه داد: در این جلسه

تاکنون حضور عثمانی (نماینده مجلس)،قاسمی (معاون مرکز پژوهش های مجلس) ، حسین راغفر (اقتصاد دان برجسته کشور) ، محمد کردبچه (مشاور معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور) ، علیرضا عسکری مارانی (مدیرعامل سرمایه گذاری ملی ایران)، روح ا... حسینی مقدم (مدیر نظارت برناشران شرکت بورس ) سخنزانی خواهند کرد. همچنین یک پنل همراه با پرسش و پاسخ برگزار می شود.

به گفته خدا رحمی این جلسه روز سه شنبه ١٦ دی ساعت ١٦ تا ١٩ در دانشکده علوم اقتصادی دانشگاه الزهرا برگزار می شود و مدیران، تحلیلگران و فعالین بازار سرمایه می توانند در آن حضور داشته باشند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ