کد خبر: ۸۳۳۹۸
۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۳/۲۹

پینوکیو هم با آخرین دروغ ترامپ شرمنده شد/ 3 هزار دروغ
سی ان ان:

پینوکیو هم با آخرین دروغ ترامپ شرمنده شد/ 3 هزار دروغ

شبکه آمریکایی سی‌ان‌ان با اشاره به اینکه ترامپ با 3 هزار دروغ در مسابقه دروغگویی اوباما را شکست داده اعلام کرد دروغ روز جمعه ترامپ پینوکیو را هم شرمنده کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سی‌ان‌ان در گزارشی اعلام کرد حتی شدیدترین منتقدان ترامپ هم باید بپذیرند که وی در یک زمینه پیشگام است و آن دروغگویی است. ترامپ تا کنون بیشتر از رئیس جمهور سابق دروغ گفته است. همانطور که اخیرا واشنگتن پست گزارش داد ترامپ از زمان ورود به کاخ سفید بیش از 3 هزار دروغ یا اظهارات گمراه کننده داشته که روزانه 6.5 دروغ می‌شود.

زمانی که ترامپ در مصاحبه روز جمعه با فاکس نیوز یک مشت دروغ ارائه کرد  که در این میان دروغی بود که پینوکیو را هم شرمنده می‌کرد.

ترامپ مدعی شده بود سیاست غیراخلاقی و غیرانسانی جدا کردن فرزندان از والدین آنها درحال عبور غیرقانونی از مرز، قانون دموکرات‌ها است. در حقیقت این یک قانون نیست، بلکه سیاست تحمل صفر است که دولت ترامپ سال جاری آن را معرفی کرد و شخص ترامپ اختیار تغییر آن را دارد. 

با وجود دروغ‌های ثبت شده ترامپ استیون بنون، استراتژیست سابق ترامپ، به ای‌ بی‌ سی گفت: ترامپ هرگز دروغ نگفته است. زمانی که مجری وی را تحت فشار قرار داد و پرسید شما فکر می‌کنید که رئیس جمهور هرگز دروغ نگفته است؟ بنون جواب داد: نه تا آنجایی که من می‌دانم، نه. جز زمانی که وی مرا استیو شلخته خطاب کرد.

بعضی از جمهوری خواهان، مثل ریک سانتوروم، معترف هستند که ترامپ به میزان هشدار دهنده‌ای دروغ می‌گوید، اما با مقایسه آنها با ریاست جمهوری اوباما از دروغ‌های وی دفاع می‌کنند. اگر دروغ ترامپ فقط آن دروغ درباره تعداد افراد شرکت کننده در مراسم تحلیفش بود، این استدلال تا حدودی قابل قبول بود، اما ترامپ از آن موقع تا کنون دفعات زیادی دروغ گفته است.

سانتوروم می‌گوید: محتوای دروغ‌های رئیس جمهور سابق بسیار مهم‌تر از دروغ درباره حجم افراد شرکت کننده در مراسم تحلیف ترامپ است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ