کد خبر: ۸۴۳۹۷
۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۳/۲۹

برآورد نماینده مجلس از نتیجه جنگ اقتصادی اروپا و آمریکا و نفع ایران

برآورد نماینده مجلس از نتیجه جنگ اقتصادی اروپا و آمریکا و نفع ایران

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: جنگ اقتصادی بین اروپا و آمریکا ادامه پیدا نمی‌کند. ادامه جنگ آمریکا با اروپا و همچنین با روسیه و چین به نفع ایران است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، داریوش اسماعیلی در خصوص جنگ اقتصادی بین آمریکا و اروپا به خانه ملت گفت: آمریکا به دنبال جنگ اقتصادی با اروپا نیست در موارد مختلف و متعدد ابتدا ترامپ اعلام مخالفت و خروج از مجموعه‌ها را کرده و بعد نظر وی عوض شده، تاکتیک ترامپ برای همه‌جای دنیا اینگونه است.

وی افزود: جنگ اقتصادی بین اروپا و آمریکا ادامه پیدا نمی‌کند. ادامه جنگ آمریکا با اروپا و همچنین با روسیه و چین به نفع ایران است. از این جهت که این کشورها به ناحق بودن آمریکا پی‌می‌برند و برنامه‌ها و صحبت‌های ترامپ علیه ایران نفوذ کمتری در سطح جهان پیدا می‌کند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه به صورت طبیعی فرصت‌های اقتصادی در میان جنگ‌های اقتصادی آمریکا برای ما ایجاد می‌شود، ادامه داد: قبل از برجام چین و روسیه با ایران همکاری‌ می کردند و اگر این دو کشور نیز با غربی‌ها هماهنگ بودند راه اروپایی‌ها و غربی‌ها را ادامه می‌دادند. در حال حاضر اگر اختلاف بین اروپا و آمریکا وجود داشته باشد به نفع ایران است اما ادامه داشتن این اختلافات را بعید می‌دانم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ