کد خبر: ۸۴۴۰۵
۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۳/۲۹

دومین تلاش

دومین تلاش "وامید" برای فروش بلوک فولاد مبارکه با افزایش قیمت

سرمایه گذاری امید برای دومین بار بلوک ۱.۶۹ درصدی فولاد مبارکه را با افزایش قیمت روانه میز فروش می کند کرد تا در صورت انجام معامله از ترکیب سهامداری بزرگترین شرکت فولادی ایران خارج شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فولادمبارکه که از اول سال جدید تاکنون با رشد 39 درصدی قیمت سهام از 278 به 387 تومان رسیده ، با سومین عرضه بلوکی در سال جاری روبرو شده است.

براساس این گزارش، در حالی سرمایه گذاری صدرتامین  15 اردیبهشت سال جاری اقدام به عرضه بلوک 4.064 درصدی "فولاد" کرد که این بلوک توسط شرکت توسعه سرمایه رفاه به ارزش بیش از 870 میلیارد تومان قطعی شد تا درصد مالکیت این شرکت به 5 درصد افزایش یاید و سهم سرمایه گذاری صدرتامین به حدود یک درصد برسد.

پیش از این نیز سرمایه گذاری امید دوم اردیبهشت بلوک 1.69 درصدی "فولاد" را عرضه کرد که به فروش نرفت و حال این هلدینگ چند رشته ایی برای دومین بار در صدد فروش برآمده است.

به این ترتیب، سوم تیر بیش از یک میلیارد و 265 میلیون و 946 هزار سهم "فولاد" به قیمت پایه هر سهم 450 تومان ( در عرضه قبلی 330 تومان ) توسط کارگزاری بانک سپه روانه میز فروش می شود تا در صورت انجام معامله ، "وامید" از ترکیب سهامداری بزرگترین شرکت فولادی ایران خارج شود.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ