کد خبر: ۸۴۴۱۷
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۳/۲۹

رشد ۸ هزار تایی شاخص و واگذاری اموال بانک ها و فروش سهم ۲۰ درصدی دولت
وزیر اقتصاد اعلام کرد:

رشد ۸ هزار تایی شاخص و واگذاری اموال بانک ها و فروش سهم ۲۰ درصدی دولت

وزیر اقتصاد گفت: با توجه به شرایط بورس و رشد ۸ هزار واحدی شاخص، واگذاری اموال مازاد بانک ها بسیار مناسب بوده و باید اقدام به فروش همان ۲۰ درصد سهم دولت در شرکت های سهام عدالت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، مسعود کرباسیان در جریان تودیع و معارفه معاون جدید امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد (امیر باقری به جای ندیمی بوشهری ) گفت: برنامه ریزی های جامعی برای این معاونت انجام شده و انتظار می رود مسیر طی شده با قدرت ادامه پیدا کند و از همه ظرفیت ها برای تحقق برنامه های مدون در حوزه های بانکی، بیمه و شرکت های دولتی بهره گیری شود.

وی اتمام لایحه اصلاح نظام بانکی و واگذاری اموال مازاد بانک ها را از جمله مهمترین برنامه های این معاونت اعلام کرد و افزود: با توجه به شرایط بورس و رشد 8 هزار واحدی شاخص در چند روز اخیر، زمان برای واگذاری اموال مازاد بانک ها بسیار مناسب است.

کرباسیان که با طرح استیضاح برخی نمایندگان مجلس روبرو شده، ادامه داد: دولت این همه شرکت نیاز ندارد و یکی دیگر از وظایف معاونت امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد تعیین تکلیف شرکت های دولتی است . بنابراین باید اقدام به فروش همان 20 درصد سهم دولت در شرکت های تعاونی سهام عدالت کرد و از بنگاهداری رها شد.

 انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ