کد خبر: ۸۴۴۳۲
۰:۰ - ۱۳۹۷/۳/۳۰

ترامپ برای رهبر کره شمالی فیلم ساخت / دو سناریو

ترامپ برای رهبر کره شمالی فیلم ساخت / دو سناریو

ترامپ در اقدامی عجیب دیگر، بعد از ملاقات با رهبر کره شمالی اقدام به نمایش یک فیلم کوتاه با دو سناریو کرد و

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از بلومبرگ ، ترامپ به یکی ‌دیگر از اقدامات عجیب دست زد و دستور داد فیلمی فقط برای کیم‌ جونگ ‌اون ساخته شود.

در عنوان‌بندی ابتدای فیلم، فقط نام Destiny Pictures نوشته شده و یک راوی مرد که نامش را نمی‌دانیم، می‌گوید: 7 میلیارد نفر در سیاره زمین زندگی می‌کنند. از آنهایی که امروز زنده اند، تنها تعداد اندکی اثری پایدار برجا می‌گذارند و فقط تعداد کمی از آنها تصمیمی می‌گیرند یا اقدامی می‌کنند تا میهن را از نو بسازند و مسیر تاریخ را تغییر دهند.

این فیلم برای اولین‌بار به زبان کره‌ای برای روزنامه‌نگاران حیرت‌زده در هتل کاپلا سنگاپور که منتظر کنفرانس خبری ترامپ بعد از اتمام جلسات با کیم بودند، نمایش داده شد. هیچ توضیحی داده نشد که چه چیزی را دارند تماشا می‌کنند. خبرنگاران درمانده بودند که آیا این را کره‌شمالی ساخته است؟ کره‌جنوبی؟ یا سنگاپور؟ بعد از آن نسخه‌ای به زبان انگلیسی با لهجه نمایش داده شد.

ترامپ پس از آن در پاسخ به خبرنگاران گفت: ما دادیم آن را ساختند. امیدوارم لذت برده باشد. فکر می‌کنم خوب بود، به‌نظرم به اندازه کافی جالب بود که یک‌بار به زبان انگلیسی و یک‌بار هم کره‌ای نمایش دادیم. امروز هم فیلم را به کیم جونگ اون نشان دادم تقریبا در اواخر جلسه و فکر می‌کنم وی هم لذت برد.این فیلم را روی آیپد و یک کاست به کیم نشان دادم.

فیلم به سبک تیزر فیلم‌ها ساخته شده و دو سناریوی آینده برای آمریکا را حرکت به عقب یا حرکت به جلو تصویر کرده است.

پس از آن تصاویری از پرتاب یک موشک کره‌شمالی به‌صورت حرکت معکوس نشان داده می‌شود و چشم‌انداز مشهور تاریک کره‌شمالی در شب، روشن می‌شود و آسمان‌خراش‌ های در حال ساخت به نمایش گذاشته شده است.

سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در ایمیلی نوشته است: این ویدئو ازسوی این شورا برای کمک به رئیس‌جمهوری ساخته شده تا نشان دهد مزایای خلع سلاح هسته‌‌ای کامل و چشم‌انداز یک شبه‌جزیره کره‌ای صلح‌آمیز و مرفه چگونه است. کسی نمی‌داند کیم چه واکنشی نشان داده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ