کد خبر: ۸۴۵۱۷
۰:۰ - ۱۳۹۷/۴/۲

پیش بینی دایی از رکوردشکنی جهانی رونالدو

پیش بینی دایی از رکوردشکنی جهانی رونالدو

دایی درحالی پیش‌بینی کرده رونالدو رکورد ۱۰۹ گل وی را بشکند که احتمالا" تا سه سال دیگر این پیش بینی محقق می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از روزنامه شرق، نکته مهم بازی پرتغال و مراکش ، گلزنی کریستیانو رونالدو بود که شمار گل‌های خود را به چهار گل رساند و به‌تنهایی در صدر جدول گلزنان جام قرار گرفت.

گل وی ، هشتاد و پنجمین گل ملی رونالدو بود و با سه گلی که در بازی با اسپانیا به ثمر رساند، در جدول گلزنان ملی خود را یک پله بالا کشید.

در جدول گلزنان ملی، علی دایی با 109 گل سال‌ها است که صدرنشین مطلق است. فرانس پوشکاش با 84 گل در رده دوم قرار داشت و رونالدو در بازی با اسپانیا با رکورد پوشکاش برابری کرد و با عبور از پوشکاش افسانه‌ای به‌تنهایی رده دوم را از آن خود کرد. رونالدو حالا 24 گل با علی دایی فاصله دارد.

تا دو سال پیش کسی تصور نمی‌کرد بازیکنی بتواند 109 گل علی دایی را تهدید کند. رونالدو اما پس از عبور از 30 سالگی در تیم ملی هم همان گلزن رئال مادرید شد.

این بازیکن 33 ساله در دو سال‌و‌نیم اخیر 30 بار برای پرتغال گلزنی کرد و موفق شد خود را به رده دوم گلزنان ملی برساند.

زنگ خطر برای دایی به صدا درآمده و رونالدو اگر بخواهد با همین میزان گلزنی ادامه بدهد حداکثر سه سال دیگر به بهترین گلزن ملی جهان تبدیل می‌شود.

ستاره رئال نشان داده به ثبت رکورد علاقه زیادی دارد و احتمال اینکه تا روز شکستن رکورد علی دایی به بازی‌کردن برای پرتغال ادامه بدهد، وجود دارد.

ادامه همین روند گلزنی، یعنی رسیدن به گل صد‌و‌دهم در یورو 2020، آن هم در 35 سالگی.

دایی پیش‌بینی کرده بود، رونالدو رکورد وی را بشکند و به نظر می‌رسد چنین اتفاقی در آینده رخ خواهد داد. البته بازی‌های ملی رونالدو همین الان هم بیشتر از دایی است و نرخ گلزنی دایی بهتر از رونالدو .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» فردوسی؟ | ساعت ۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۴/۲
1
0
پاسخ
علی دائی نه تنها در گلزنی رکورد دار است بلکه در انسانیت با قبول کردن ساخت منازل ویران شده مردم سرپل ذهاب اونهم به تعداد نزدیک به یگصد واحد مسکونی تمام رکوردهای دنیا را بنام خودم به ثبت رساند.
درود بر علی دائی جوانمرد ایرانی
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ