کد خبر: ۸۴۵۳۱
۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۴/۲

ماهیت دو خریدار ۵۹ هزار سکه مشخص نیست
نماینده مجلس:

ماهیت دو خریدار ۵۹ هزار سکه مشخص نیست

نماینده مجلس از خرید ۵۹ هزار سکه طی ماه های اخیر توسط دو نفر خبر داد و گفت: هنوز اطلاعاتی از ماهیت این افراد منتشر نشده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، در حالی ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی از ثبت نام برای خرید 7.6 میلیون سکه با سهم 5 درصدی 50 نفر خبر داده بود که شهباز حسن پور بیگلری عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی هم گفت: یک نفر بیش از 39 هزار سکه و فرد دیگری بیش از 20 هزار سکه در ماه های اخیر خریداری کرده که هنوز اطلاعاتی از ماهیت این افراد منتشر نشده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی پس از چندین ماه تعطیلی گفت:در جلسه اخیر ستاد در هفته جاری تمامی اعضا حضور داشتند و گزارش های خوبی به صورت شفاف ارائه و ایرادات نیز به صورت روشن و صریح بیان شد.در این نشست راهکارهایی برای مقابله جدی با تحریم ها و بهبود وضعیت ارزی ارائه شد، موضوع گرانی های اخیر سکه نیز مطرح و در این راستا تاکید شد بانک مرکزی نظارت بیشتری بر بحث فروش سکه داشته باشد.

حسن پور بیگلری ادامه داد: مقرر شد مدیران دستگاه های اجرایی گزارش هایی را به صورت شفاف ارائه دهند و اطلاعات درباره شرایط نیز به صورت شفاف در اختیار مردم قرار گیرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ