کد خبر: ۸۴۵۸۷
۱۰:۸ - ۱۳۹۷/۴/۳

برنامه افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی شرکت خاص بازار سرمایه از سود

برنامه افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی شرکت خاص بازار سرمایه از سود

شرکت سپرده گذاری مرکزی که با راه اندازی سامانه سجام همه فعالان را موظف به ثبت نام تا ۶ ماه کرده ، برنامه افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی از سود ارایه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت سپرده گذاری مرکزی که اردیبهشت از پیش بینی راه اندازی سامانه جدید "سجام" با ظرفیت 70 میلیون نفری در شهریور و ثبت یک میلیون سهامدار و افزایش درآمد 42 درصدی خبر داده بود ، برنامه افزایش سرمایه 200 درصدی را اعلام کرد.

"سپرده" که با قیمت 791 تومانی هر سهم در بازار پایه الف فرابورس حاضر است، طبق مصوبه دیروز هیات مدیره در نظر دارد سرمایه 50 میلیارد تومانی را از محل سود انباشته و سایر اندوخته ها به 150 میلیارد تومان برساند. 

شرکت سپرده گذاری مرکزی به دلیل مسئولیت ثبت همه اسناد و اوراق بهادار قابل معامله و ارتباط تنگاتنگ با بورس ها، یکی از مهمترین و خاص ترین شرکت ها و از ارکان اصلی بازار سرمایه ایران بشمار می رود.

این شرکت اخیرا" ثبت نام همه فعالان بازار سرمایه در سامانه سجام را آغاز و اعلام کرده تمام فعالان فعلی بازار موظفند ظرف ۶ ماه اقدام به ثبت اطلاعات در این سامانه کنند و پس از اتمام مدت مورد نظر دیگر قادر نخواهند بود خدماتی ار بازار سرمایه دریافت کنند.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ