کد خبر: ۸۴۶۰۵
۱۳:۴ - ۱۳۹۷/۴/۳

تقابل اقتصادی اروپا با آمریکا طول عمر ندارد/توقع خوشبینانه برقراری ارتباط
مدیربانکداری اسلامی پژوهشکده پولی‌و بانکی‌:

تقابل اقتصادی اروپا با آمریکا طول عمر ندارد/توقع خوشبینانه برقراری ارتباط

مدیرگروه بانکداری اسلامی پژوهشکده پولی‌و بانکی‌ با اشاره به ورود بانک های اروپایی به جنگ تجاری با امریکا گفت: منافع اقتصادی اروپا، چین و روسیه در بلند مدت ایجاب می‌کند روابط اقتصادی با امریکا را عادی کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از اقتصاد آنلاین،کامران ندری با اشاره به روابطی بانک‌های بزرگ امریکا با بانک‌های اروپایی و منافعی که در ارتباط با امریکا وجود دارد،گفت: این موضوع کمی خوش‌بینانه است که متوقع باشیم تلاش‌های اروپا به سرانجام برسد و ما هم بتوانیم با برخی از بانک‌های اروپایی روابط کارگزاری برقرار کنیم.

وی افزود: بسیار سخت است تصور کنیم کشورهای بزرگ دنیا که همه در داخل با مشکلات اقتصادی مواجه هستند بتوانند با کاهش سطح روابط اقتصادی با امریکا برای مدت طولانی موافقت کنند. اما همه تلاش‌ را می‌کنند که مقابل اقدامات یک جانبه امریکا ایستادگی کنند.

ندری ادامه داد: بانک های اروپایی حتی اگر هم‌اکنون وارد جنگ تجاری با امریکا شده باشند، در بلند مدت منافع اقتصادی اروپا، چین و روسیه ایجاب می‌کند روابط اقتصادی با امریکا را عادی کنند.پیش‌بینی این موضوع که چه اتفاقی در آینده خواهد افتاد سخت است اما قدرت‌های بزگ دنیا در بلند مدت نمی‌توانند به این تقابل با یکدیگر ادامه دهند زیرا به لحاظ اقتصادی در تنگنا قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ