کد خبر: ۸۴۶۷۸
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۴/۵

روحانی دستور انتشار اسامی گیرندگان دلار دولتی را داد
به سیف و شریعتمداری :

روحانی دستور انتشار اسامی گیرندگان دلار دولتی را داد

رئیس جمهور به رئیس بانک مرکزی و وزیر صنعت دستور داد تا اسامی همه کسانی که دلار دولتی دریافت کردند را منتشر کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، روحانی در همایش سراسری قوه قضائیه اعلام کرد: به رئیس کل بانک مرکزی و وزیر صنعت، معدن و تجارت دستور دادم، اسامی همه کسانی که دلار دولتی دریافت کردند را منتشر کنند.مردم باید بدانند چه کسی، برای چه امری و به چه میزان ارز دولتی دریافت کرده است.

محمود نواب رئیس سازمان حمایت نیز با اشاره به اینکه وزارت ارتباطات فهرست شرکت‌های واردکننده ای که با ارز دولتی اقدام به واردات کرده‌اند را اعلام کرده در جمع خبرنگاران گفت: بنا داریم در تعامل با بانک مرکزی، فهرست کلیه واردکنندگان اعم از گوشی و تجهیزات که با ارز 4200 وارد شده را در سایت 124 قرار دهیم و مردم هم از آن مطلع شوند.

وی افزود: به زودی فهرست تمامی کالاهایی که با ارز 3800 یا 4200 تومانی وارد شده‌اند، اعلام می‌شود. به همه واردکنندگان اعلام کردیم با خوداظهاری قیمت کالا را برمبنای ضوابط عمومی قیمت‌گذاری کنند و در سامانه 124 سازمان حمایت فهرست این کالاها را اعلام می‌کنیم.از این طرف هم از بانک مرکزی خواسته‌ایم تا در کوتاه‌ترین زمان فهرست کالاهای وارداتی با ارز رسمی را اعلام و رمز عبور بدهد تا ما به صورت ‌آنلاین به این اطلاعات دست یابیم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ