کد خبر: ۸۴۷۲۴
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۴/۶

آمادگی حزب مؤتلفه برای قبول مسئولیت دولت روحانی

آمادگی حزب مؤتلفه برای قبول مسئولیت دولت روحانی

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه با اعلام آمادگی قبول مسئولیت دولت روحانی گفت: هرچه به دولت ضعیف کمک کنیم، نمی‌تواند پیش برود. چون ناکارآمد است. هیچ امیدی ندارم اگر همه جمع شوند کاری انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه به ایسنا گفت: اگر اصولگرایان بیایند، وضعیت عوض می‌شود. چون شرایط فعلی حاصل کار اصلاح‌طلبان، امید و اعتدالیون است که نه در مجلس و نه در دولت نتوانستند کاری کنند.

وی ادامه داد: از نظر مؤتلفه،حل مشکل اقتصادی و ارزی کشور به یک مجموعه سالم، قوی و حزبی نیاز دارد و اشخاص نمی‌توانند این مشکلات را حل کنند. زیرا شبکه‌های نفوذ و سودجویی وجود دارد که سازمان‌یافته هستند و اگر شخص بخواهد با آن رویارویی کند، این شبکه او را می‌شکند. بنابراین به یک حزب سالم، قوی و پاک نیازمندیم تا مسئولیت را بر عهده بگیرد.

بادامچیان افزود: کسی می‌تواند کار را پیش ببرد که کارآمد، قوی و مقتدر باشد. هرچه به دولت ضعیف کمک کنیم، چون ناکارآمد است، نمی‌تواند پیش برود.  هیچ امیدی ندارم که اگر همه جمع شوند کاری انجام شود. چون با کسی که نمی‌تواند کار را حل کند، نمی‌شود کار کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ