کد خبر: ۸۵۸۹۸
۰:۶ - ۱۳۹۷/۴/۱۲

خروج ۸ شرکت برای مجمع و افزایش سرمایه ۱۰۰ و ۵۰ درصدی + بازگشت ۴ نماد
در پایان معاملات امروز رخ می دهد:

خروج ۸ شرکت برای مجمع و افزایش سرمایه ۱۰۰ و ۵۰ درصدی + بازگشت ۴ نماد

در پایان معاملات امروز ۸ شرکت برای مجمع سالانه و افزایش سرمایه ۱۰۰ و ۵۰ درصدی از تابلو خارج می شوند و ۴ شرکت بورسی هم باز خواهند گشت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات امروز نماد شرکت های مپنا، فولاد خراسان و ایران ارقام که دیروز به دلیل اعلام رویداد مهم و تولید محور خودرو به علت افزایش بیش از 20 درصدی قیمت سهام بسته شده بود ، باز می شود.

از سوی دیگر 8 شرکت بورسی پارس‌ خزر، به پرداخت ملت، پگاه‌ آذربایجان‌ غربی‌، پلاسکو کار، آباد گران ایران، ماشین‌سازی‌ نیرومحرکه‌، سرمایه‌گذاری‌ صنعت‌ نفت‌ و لامپ‌ پارس‌ شهاب‌ در پایان معاملات با توقف نماد روبرو خواهند شد تا زمینه برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده آخر هفته فراهم شود.

از بین این تعداد ، "پرداخت ،لخزر و غشاذر" برای افزایش سرمایه و و "پلاسک" برای اصلاح اساسنامه به مجمع فوق العاده خواهند رفت .

به پرداخت ملت که اولین شرکت جدید سال گذشته بشمار می رود برنامه افزایش سرمایه 111 درصدی ( از 95 به 200 میلیارد تومان) ، پگاه‌ آذربایجان‌ غربی‌ برای افزایش سرمایه 50 درصدی و پارس خزر برای افزایش سرمایه 100 درصدی ( از 15.1 به 30.24 میلیارد تومان)دارند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ