کد خبر: ۸۵۹۱۱
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۴/۱۲

تشبیه کابینه روحانی به تیم ملی آرژانتین که با مسی هم حذف شد
نماینده مجلس:

تشبیه کابینه روحانی به تیم ملی آرژانتین که با مسی هم حذف شد

عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر ترمیم گروه اقتصادی دولت گفت: تیم ملی آرژانتین نیز با وجود داشتن مسی از جام جهانی حذف شد ،با ترمیم گروه اقتصادی دولت از وضعیت کنونی خارج می شویم.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد دامادی با تاکید بر ضرورت ترمیم گروه اقتصادی دولت به تسنیم گفت: وزیر اقتصاد کمتر از یکسال است که وارد کابینه دولت شده، وضعیت اقتصادی کنونی نمی‌تواند محصول تصمیم‌گیری وی باشد اما در مجموع دولت در حوزه اقتصادی نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد و حتما باید کابینه ترمیم و جوان شده و نگرش‌های جدید وارد مجموعه دولت شود.دولت باید یک تفکر نو اقتصادی را معرفی کند، شاید افراد جزء به جزء خوب باشند اما ترکیب قدرتمندی نیست.

وی ادامه داد:‌ لیونل مسی بازیکن فوق‌العاده خوبی است، بحثی هم در این نیست. اما آرژانتین از جام جهانی حذف شد چون ترکیب موفقی نداشتند. شاید برخی از افرادی که در حوزه اقتصادی دولت کار می‌کنند افراد قدرتمند،‌ سالم و پاکی باشند اما در کنار همدیگر نمی‌توانند کار کنند.دولت باید زودتر از اینها به نقطه ترمیم کابینه می‌رسید،‌ البته الان هم دیر نشده و اگر دولت تصمیم‌گیری کند در این رابطه، مجلس حمایت خواهد کرد.

دامادی ادامه داد: به مردم، مسئولان و نمایندگان توصیه می‌کنم باید کمک کنیم این شعله کوچک را خاموش کنیم نه این‌که آن را شعل‌ور تر کنیم.این‌که کسی می‌گوید از رای دادن به روحانی پشیمان شدم یا رای را پس می‌گیرم ادبیات خوبی نیست.نباید هر فردی که رد می شود به کسی که در گوشه رینگ است لگدی بزند. با این کار وضعیت بهتر نمی‌شود البته اوضاع هیچ کشوری هم با فساد بهتر نشده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ