کد خبر: ۸۵۹۳۲
۱۴:۴ - ۱۳۹۷/۴/۱۲

رفتار ناشایست معاون فناوری بورس و فرار از توضیح درباره اختلال TSETMC
بورس پرس گزارش می دهد:

رفتار ناشایست معاون فناوری بورس و فرار از توضیح درباره اختلال TSETMC

معاون جدید مدیریت فناوری بورس تهران با رفتاری ناشایست حاضر به ارایه توضیح درباره اختلال مهمترین سایت بازار سهام ایران یعنی TSETMC نشد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طی یکی دو روز اخیر که بازار سهام با روند صعودی متغیرها و افزایش قیمت همراه بود ، سایت مهم TSETMC.COM با بروز اختلالاتی موجب اعتراض و گلایه های سرمایه گذاران شد که در روزهای حساس تصمیم گیری قرار گرفته اند.

در این میان ، بورس پرس با هدف کسب اطلاع و اعلام عمومی علت اختلال یکی دو روز اخیر ، اقدام به تماس با دفتر مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران کرد که مانند همیشه بی نتیجه بود تا بد قولی ها و فرار از رسانه های مرتضی آنالویی ( به جز یک رسانه ) تکرار شود.

در ادامه و طی تماس با معاون جدید مدیریت فناوری بورس تهران ، خانم تیموریان که چند ماه پیش بدون اطلاع رسانی، جانشین حنانی شده ، اعلام کرد"به دلیل فنی بودن مسئولیتم ، توضیحی ندارم و نمی توانم علت آن را اعلام کنم . فقط می توانم بگویم که اختلال برطرف شده و سایت رو به راه است."

وی همچنین اعلام کرد برای این موضوع باید با روابط عمومی سازمان بورس تماس و از این بخش توضیح گرفته شود که با توجه به تجارب قبلی خبرنگار بورس پرس و عدم ارتباط مدیریت اطلاع رسانی  سازمان بورس با مدیریت فناوری و بعد از اصرار خبرنگار، خانم تیموریان اعلام کرد به دلیل مشغله زیاد کاری و لزوم پاسخ گویی فوری به بازار، بعد از اتمام معاملات می تواند پاسخ گو باشد.

برهمین اساس و در حالی از طریق دیگری مشخص شد، علت اختلال ناشی از مشکلات یکی از سه "هاست" اصلی TSETMC است و اغلب فعالان همچنان از عدم رفع اختلال سایت گلایه داشتند که در تماس مجدد و بعد از اتمام معاملات ، معاون مدیریت فناوری بورس تهران با تروشرویی تاکید کرد باید با روابط عمومی سازمان بورس تماس گرفته شود و هنگامی که خبرنگار بورس پرس در حال ارایه توضیح بود ، با رفتاری دور از ادب ، اقدام به قطع ناگهانی تماس کرد.

این رفتار ناشایست و فرار از رسانه ها و عدم توضیح مدیران شرکت جدید مدیریت فناوری بورس تهران درباره سایت بسیار حیاتی برای سرمایه گذاران درحالی از زمان حضور مرتضی آنالویی در بهمن 94 وجود داشته که همواره تاکید شده بازار سرمایه محلی شفاف و روشن بوده و باید همه رویدادها و مسائل آن قابل مشاهده برای همگان باشد اما به رغم تاکید رئیس و هیات مدیره سازمان بورس و حتی وزیر اقتصاد بر ارتقاء درجه شفافیت بازار سرمایه ، متاسفانه باز هم عدم توضیح مدیران این سایت تکرار شد.

این درحالی است آنالویی طی سه سال مدیریت، نه تنها فقط با سایت سازمان بورس در ارتباط بوده ( مانند امروز ) و یک بار هم برنامه خبری برگزار نکرده و به تماس های چندباره بورس پرس هم پاسخ نداده که حتی حاضر به فعال کردن بخش روابط عمومی و یا تعیین سخنگو برای شفاف سازی چنین مواردی نشده است که باید دید این رویه تا چه زمان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ