کد خبر: ۸۶۰۰۱
۰:۱ - ۱۳۹۷/۴/۱۶

برنامه افزایش سرمایه ۵۰ و ۱۰۰ درصدی دو شرکت بورسی

برنامه افزایش سرمایه ۵۰ و ۱۰۰ درصدی دو شرکت بورسی

شرکت بورسی آسان پرداخت پرشین برنامه افزایش سرمایه ۵۰ درصدی را اعلام کرد و لیزینگ صنعت و معدن نیز با پیشنهاد افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی با صف خرید روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دو شرکت بورسی آسان پرداخت پرشین و لیزینگ صنعت و معدن برنامه افزایش سرمایه 50 و 100 درصدی را اعلام کردند.

بر این اساس، آسان پرداخت درنظر دارد در صورت موافقت سازمان بورس سرمایه را از 200 به 300 میلیارد تومان برساند.

تامین مالی " آپ" از محل سود انباشته و با هدف اصلاح ساختار سرمایه، بهبود نسبت های مالی و تامین سرمایه در گردش موردنیاز جهت خرید پایانه های فروشگاهی اعمال می شود.

بنابراین گزارش،دو فرد حقیقی با 26.1 و 26.7 درصد سهم در ترکیب سهامداری این شرکت که در بازار دوم معاملات بورس درج شده،حضور دارند.

همچنین شرکت 200 میلیارد تومانی لیزینگ صنعت و معدن درحالی برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی را اعلام کرده که با قیمت 1311 ریالی هرسهم با صف خرید روبرو شد.

به این ترتیب "ولصنم" می تواند سرمایه فعلی را از دو محل مطالبات سهامداران و اورده نقدی و سود انباشته به 400 میلیارد تومان برساند.این تامین مالی صرف حفظ سرمایه مالی پیرو نوسانات اقتصادی اخیر و کاهش ریسک شرکت ،فعالیت در یک مقیاس اقتصادی توجیه پذیر ،توسعه فعالیت ها و بهره گیری از فرصتهای شناسایی شده موجود در بازار ها و رشد سود آوری و تقسیم سود برای سهامداران خواهد شد.

بانک صنعت و معدن با 43.3 درصد و سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران با 16.8 درصد جزو سهامداران این شرکت که در بازار اول معاملات بورس درج شده، هستند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ