کد خبر: ۸۶۰۰۸
۱۷:۷ - ۱۳۹۷/۴/۱۵

پیش بینی نفت ۱۰۰ دلاری با اختلالات ترامپ در عرضه نفت
نماینده ایران در اوپک مطرح کرد:

پیش بینی نفت ۱۰۰ دلاری با اختلالات ترامپ در عرضه نفت

نماینده ایران در اوپک گفت: به دلیل اختلالات ناشی از اقدامات ترامپ در عرضه نفت، قیمت هر بشکه نفت به زودی به ۱۰۰ دلار در هر بشکه خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از رویترز،حسین کاظم پور اردبیلی گفت: به دلیل اختلالات ناشی از اقدامات ترامپ در عرضه نفت، قیمت هر بشکه نفت به زودی به 100 دلار در هر بشکه خواهد رسید.ترامپ زمانی که مانع از دسترسی ایران به بازارهای جهانی می شود و بازار را به گروگان عربستان و روسیه تبدیل می کرد که تمایل چندانی به کاهش قیمت ها ندارند، باید این وضعیت را پیش بینی می کرد.

وی افزود: مسئولیت پرداخت قیمت های غیرضروری برای نفت توسط تمام مصرف کنندگان جهان به ویژه در جایگاه های عرضه سوخت در آمریکا تنها بر عهده ترامپ است و این در حالی است که قیمت هنوز به بالای 100 دلار نرسیده است.

کاظم پور با اشاره به تهدید ایران مبنی بر تلافی هرگونه اقدام خصمانه دولت آمریکا با جلوگیری صادرات نفت از طریق تنگه هرمز گفت: همسایه ایم و همسایه خواهیم ماند. می دانیم که می توانیم و باید با یکدیگر زندگی کنیم. کسی نمی خواهد ترامپ از کسی مراقبت کند... وی از زمان روی کار آمدن در حال مقابله با همه جهان است.

بنابراین گزارش،ترامپ بار دیگر اوپک را به بالا بردن قیمت نفت متهم کرده و از متحدان آمریکا نظیر عربستان خواسته که اگر می خواهند واشنگتن به حمایت از آنها در مقابل ایران ادامه دهد، نفت بیشتری تولید کنند.ایران، سومین تولید کننده بزرگ عضو اوپک با تحریم های آمریکا در زمینه صادرات نفت مواجه است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ