کد خبر: ۸۶۰۱۳
۱۹:۸ - ۱۳۹۷/۴/۱۵

موگرینی: اروپا خواهان حفظ روابط اقتصادی با ایران و ادامه صادرات نفت است
پس از جلسه امروز کمیسیون مشترک برجام:

موگرینی: اروپا خواهان حفظ روابط اقتصادی با ایران و ادامه صادرات نفت است

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از ادامه مذاکرات همه طرف‌ها برای یافتن راه‌های حفظ برجام خبر داد و گفت: اعضا خواهان حفظ روابط اقتصادی و تبادلات مالی با ایران و ادامه صادرات نفت و... هستند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فدربگا موگرینی پس از جلسه امروز کمیسیون مشترک برجام از ادامه مذاکرات همه طرف‌ها برای یافتن راه‌های حفظ برجام خبر داد و گفت : در نشست امروز راه حل‌های عملی برای عادی سازی روابط تجاری و اقتصادی با ایران مطرح شد.

وی ادامه داد: طرف‌ها به دنبال حفظ روابط اقتصادی و مسیرهای تبادلات مالی با ایران هستند و می‌خواهند صادرات نفت،گاز و فرآورده‌های نفتی از ایران ادامه پیدا کند.

موگرینی از تضمین اعتبار صادرات برای شرکت‌های کوچک و متوسط اروپایی خبر داد و گفت: اتحادیه اروپا با بازنگری در مقررات بازدارنده ، زمینه ادامه کار شرکت‌های اروپایی در بازار ایران را فراهم می کند و اتحادیه اروپا از بانک سرمایه‌گذاری اروپا نیز برای حفظ برجام استفاده خواهد کرد.

براساس این گزارش، طبق بیانیه کمیسیون برجام، اتحادیه اروپا، آلمان، فرانسه، بریتانیا، روسیه، چین و ایران به گفتگوها و بررسی جزئیات فنی مسائل ادامه می‌دهند و در صورت نیاز جلسات دیگری در سطح وزیران خارجه خواهند داشت.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ