کد خبر: ۸۷۰۲۱
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۴/۱۶

اسامی افراد دخیل در واردات غیرقانونی ۶۴۸۱ خودرو منتشر شود
نماینده مجلس :

اسامی افراد دخیل در واردات غیرقانونی ۶۴۸۱ خودرو منتشر شود

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از اعلام اسامی اشخاص و شرکت های دخیل در واردات غیر‌قانونی ۶۴۸۱ خودرو به قوه قضائیه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، ولی ملکی با اشاره به تخلف صورت گرفته در واردات 6481 دستگاه خودرو به تسنیم گفت: گزارشات لازم در این باره به مراجع ذی‌صلاح قضایی ارجاع شد.

وی افزود: گزارشی نیز طبق ماده 236 آیین‌نامه داخلی مجلس، در این زمینه تدوین شده است که در صحن علنی پارلمان قرائت و به رای نمایندگان گذاشته می‌شود که اگر نمایندگان این گزارش را تائید کنند، برای برخورد با تخلفات صورت گرفته به قوه قضائیه ارجاع داده می‌شود.

این نماینده مجلس با اعلام اینکه 6481 دستگاه خودرو پس از بسته شده سایت ثبت سفارش وارد شد‌ند، افزود: اسامی افرادی که در این زمینه دخیل بودند به قوه قضائیه اعلام شده است. 6 مورد نمایندگی رسمی و 6 مورد نیز افراد و نمایندگی‌های غیررسمی وارد کننده خودرو بودند که تخلفات آنها به قوه قضائیه اعلام شده است.

ملکی با بیان اینکه مسئولان وزارت صنعت و معدن و تجارت در تخلف صورت گرفته دخیل نبودند، گفت: ممکن است فردی که مسئول سایت ثبت سفارش‌ ها بوده است در  این موضوع دخالت داشته باشد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ