کد خبر: ۸۷۰۸۰
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۴/۱۷

هشدار به دارندگان گوشی‌های سامسونگ: ارسال مخفیانه تصاویر

هشدار به دارندگان گوشی‌های سامسونگ: ارسال مخفیانه تصاویر

طبق ادعای برخی از کاربران، برنامه پیام‌ رسان سامسونگ که به‌طور پیش‌فرض در تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند سامسونگ نصب شده ، مخفیانه تصاویر شخصی کاربران را به مخاطبان تصادفی ارسال می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا،تعدادی از صاحبان گوشی‌های سامسونگ از جمله Galaxy S9+، S9 و Note 8 در سایت های پشتیبانی رسمی سامسونگ و Reddit نسبت به ارسال تصاویر گوشی آن‌ ها به دیگران، بدون اجازه کاربر، شکایت کردند.

یکی از کاربران گفته است که بدون اطلاع وی، تصاویر گالری گوشی در برنامه پیام‌رسان برای مخاطبین این کاربر ارسال شده است. نکته قابل توجه این است که تصاویر ارسالی در بخش پیام های ارسالی گوشی ارسال کننده مشاهده نمی‌شود و تصاویر به مخاطبان تصادفی ارسال می‌شود. کاربران دیگری نیز به این موضوع اشاره کردند.

بر اساس اطلاعات، در ابتدا به نظر می‌رسید که این مشکل مربوط به سرویس دهنده T-Mobile است که T-Mobile هرگونه ادعای مداخله را رد کرده است و این باگ در سایر سرویس دهنده‌ها مانند AT&T نیز مشاهده شده است.

سامسونگ از این مشکل آگاه شده است و تیم فنی آن در حال برطرف کردن مشکل است. در صورتی که از برنامه پیام‌رسان پیش فرض گوشی سامسونگ استفاده می‌کنید، دسترسی آن را در بخش permissions به تصاویر و حافظه گوشی، غیرفعال کنید.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ