کد خبر: ۸۷۱۳۶
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۴/۱۹

کاپیتان فقید پرسپولیسی‌ها ممنوع‌الخروج شد + علت

کاپیتان فقید پرسپولیسی‌ها ممنوع‌الخروج شد + علت

اداره مالیات طی نامه ای به خانواده کاپیتان فقید پرسپولیسی‌ها که سال ۹۴ دارفانی را وداع گفت، اعلام کرد: درصورت عدم پرداخت مالیات بر درآمد آخرین بخش پرداخت مالی باشگاه ممنوع‌الخروج خواهد شد!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از خبر ورزشی،هادی نوروزی در فصل پانزدهم در حالی که برای تمدید قرارداد با باشگاه، یک میلیارد تومان را بخشیده بود، نتوانست با پرسپولیسی‌ها فصل را ادامه بدهد و قبل از شروع هفته هشتم، فوت کرد. در آن زمان، این بازیکن طلب زیادی از باشگاه داشت که بخشی از آن بابت کسورات کم شد و بخشی دیگر در چند قسط به خانواده پرداخت شد که البته هنوز هم بخشی از این پول باقی مانده است.

آخرین بخش پرداخت مالی باشگاه به خانواده مرحوم نوروزی، رقم ۲۲۵ میلیون تومان بود که ۸ ماه قبل واریز شد و عجیب اینکه بابت این رقم، اداره مالیات نامه‌ای به منزل نوروزی ارسال کرده و خواستار دریافت مالیات بر درآمد آن شده است. در نامه مذکور آمده در صورتی که نوروزی این رقم را پرداخت نکند، ممنوع‌الخروج خواهد شد!

پدر مرحوم نوروزی تأکید کرد: بهتر است فرزند مرحوم وی را ممنوع‌الخروج کنند زیرا باشگاه بابت پولی که پس از دو سال و نیم پرداخت کرده، نامه پرداختی را به اداره مالیات فرستاده و خانواده نوروزی نیز توان پرداخت این بدهی در زمان کوتاه را ندارند.

یکی از اعضای خانواده نوروزی هم گفت: پس از مرگ داویده آستوری، باشگاه فیورنتینا تمام مطالبات این بازیکن را پرداخت کرد و این ریسک را پذیرفت که قراردادی طولانی با خانواده وی منعقد کند تا به حمایت از آن‌ها بپردازد و سالانه مبلغی در اختیار خانواده‌ قرار بگیرد، اما در ایران وقتی هادی فوت کرد، مدیران باشگاه بارها قول دادند اما زیر همه قول‌ها زدند. حالا هم بخشی کوچک از مطالبات هادی را با این همه تأخیر پرداخت کردند و نامه ای به مالیات فرستادند تا ممنوع‌الخروج شود. واقعاً برای باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس سخت بود این مالیات را بپردازد؟

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ