کد خبر: ۸۷۱۳۹
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۴/۱۹

درخشش بیرانوند مقابل رونالدو در میان ۵ لحظه برتر آسیایی‌ها
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد:

درخشش بیرانوند مقابل رونالدو در میان ۵ لحظه برتر آسیایی‌ها

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا ۵ لحظه برتر تیم‌های آسیایی را در این دوره از رقابت‌ها اعلام کرد که مهار پنالتی رونالدو از سوی دروازه بان تیم ملی ایران یکی از این اتفاق‌ها بوده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به‌نقل از AFC، در این دوره از رقابت‌های جام جهانی، پنج تیم آسیایی در جام جهانی حاضر بودند که در این بین تنها ژاپن بود که به دور دوم راه یافت و با شکست برابر بلژیک از این دوره از رقابت‌ها کنار رفت.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی پنج لحظه برتر تیم‌های آسیایی را در این دوره از رقابت‌ها اعلام کرد که مهار پنالتی کریستیانو رونالدو برترین بازیکن جهان از سوی علیرضا بیرانوند یکی از این اتفاق‌ها بوده است.

شکست‌دادن آلمان از سوی کره‌جنوبی در صدر این لحظات آسیایی جام جهانی است که کاملا غیرقابل انتظار بوده که باعث شد آلمان از جام جهانی کنار برود. حضور دانیل ارزانی بازیکن ایرانی‌الاصل استرالیا در ترکیب این تیم که جوان‌ترین بازیکن این دوره از رقابت‌ها در جام جهانی بوده، برتری عربستان برابر مصر در آخرین دیدار جام جهانی و صعود ژاپن به دور دوم جام جهانی از دیگر اتفاق‌های برتر آسیایی‌ها در جام جهانی بوده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ