کد خبر: ۸۷۱۵۷
۱۰:۶ - ۱۳۹۷/۴/۲۰

عضو مجلس خبرگان: ملت انقلابی دلار را باید دور بیندازد

عضو مجلس خبرگان: ملت انقلابی دلار را باید دور بیندازد

عضو مجلس خبرگان با انتقاد از کسانی که به مسئله التهاب بازار ارز و سکه دامن می زنند،گفت: مگر ما به دلار و سکه وابسته ایم که عده ای مزدور خرابی به بار بیاورند، ملت انقلابی دلار را باید دور بیندازد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،هاشم بطحایی در واکنش به تهدیدهای نفتی ترامپ علیه ایران به خبرآنلاین گفت: روزی نمرود، حضرت ابراهیم را تهدید به آتش کرد و محاصره های اقتصادی، درمانی و غذایی را درباره وی به اجرا درآورد اما حضرت ابراهیم به نمرودیان اعلام کرد، احتیاج به داروهای شما ندارم و آنکه مرا بیمار کند، همان مرا شفا می دهد، همانی که مرا خلق کرد، آب و نان به من می دهد. ما اقتدا به ابراهیم می کنیم و هیچ احتیاجی به آمریکایی ها و اروپایی ها نداریم. آنها نمرودیان امروزند. همان طور که حضرت ابراهیم احتیاجی به نمرودیان آن روز نداشت، ما هم امروز احتیاجی به نمرودیان آمریکایی و اروپایی نداریم.

وی با انتقاد از کسانی که به مسئله التهاب بازار ارز و سکه دامن می زنند، افزود: می گویند دلار و سکه گران شده، دلار و سکه چیست؟ مگر ما به دلار و سکه وابسته ایم که عده ای مزدور وابسته به بیگانه خرابی به بار بیاورند. ملت انقلابی دلار را باید دور بیندازد، کسی نباید به خاطر این مسئله خود را ببازد.

بطحایی گفت: ترامپ مستأجر کوخ سفید است نه کاخ سفید. دیوانه ای در عرصه بین الملل آمده و حالا اروپایی ها یا برخی کشورهای عربی از وی می ترسند، حق دارند چون خدا را ندارند. اما من به تمام ملت غیرتمند ایران، دولت و مجلس می گویم ما خدا را داریم.برای ملت انقلابی و پایدار که دنیا و بشریت را بیدار کرد، زشت است که مسئله انها گرانی سکه و دلار باشد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ