کد خبر: ۸۷۲۲۷
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۴/۲۳

الله‌کرم خواستار برکناری استاندار تهران شد

الله‌کرم خواستار برکناری استاندار تهران شد

رئیس شورای هماهنگی نیروهای حزب‌اله درپی تجمع اعتراضی به بدحجابی و مخالفت با حضور زنان در ورزشگاه ها با جمع اوری طوماری امضا،خواستار برکناری استاندار تهران شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسین الله‌کرم پنجشنبه گذشته با انتشار تصویر طومار امضا توسط انصار حزب‌اله در صفحه اینستاگرام خواستار برکناری استاندار تهران شد و اعلام کرد: امضاکنندگان معتقدند رقص، کشف حجاب، اختلاط و... در ورزشگاه آزادی به هنگام تماشای تصویری مسابقه فوتبال ایران با اسپانیا و پرتغال زیرپاگذاشتن امنیت اخلاقی و اجتماعی جامعه بوده و با هدف زیرپاگذاشتن قانون ماده ٢٤ منع ورود بانوان به سالن‌های ورزشی آقایان و بالعکس تحت هر عنوان (تماشاگر و...) بوده تا از این طریق قبح‌زدایی شکستن قانون فوق‌الذکر صورت گیرد لذا امضاکنندگان برای دفاع از حریم اخلاقی و اجتماعی، خواستار برکناری رئیس تأمین استان تهران به دلیل سوءتدبیر شده‌اند. بی‌تردید بی‌توجهی به حریم امنیت اخلاقی و اجتماعی می‌تواند آسیب‌های اجتماعی فرهنگی زیادی به وجود آورد.

این چندمین‌بار است که الله‌کرم و یاران تجمعات اعتراضی برپا می‌کنند، تجمع در اعتراض به آنچه بدحجابی می‌خوانند، مخالفت با حضور زنان در ورزشگاه یا برگزاری بازی ایران و کره در سال 95. آنها سال گذشته هم در اعتراض به حضور زنان در ورزشگاه بیانیه داده و گفته بودند علیه مسئولان آتش‌ به‌ اختیار عمل می‌کنیم.این آتش‌به‌اختیاری آنها روز پنجشنبه، با تأخیر و سه هفته بعد از اینکه خانواده‌ها توانستند بازی ایران و پرتغال و ایران و اسپانیا را در ورزشگاه ببینند، عملی و به درخواست برکناری استاندار تهران منجر شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» فردوسی؟ | ساعت ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۴/۲۳
0
0
پاسخ
در این اوضاع آشفته ی سیاسی و اقتصادی و اجتماعی فقط همین یکی رو کم داریم! چرا این افراد خواستار دستگیری مفسدان و متجاوزان نیستند!!
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ