کد خبر: ۸۷۲۵۳
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۴/۲۳

عرضه همه جانبه آلومینیوم در بورس کالا بازار را متعادل می کند
یک مقام مسئول:

عرضه همه جانبه آلومینیوم در بورس کالا بازار را متعادل می کند

رییس هیات عامل ایمیدرو گفت: بازارهای فولاد و مس به سبب رشد ظرفیت سال های اخیر به سمت تعادل رفتند و از نظر عرضه مشکلی ندارند.در حوزه آلومینیوم نیز عرضه تولیدات شرکتهای المهدی و هرمزآل همراه با ایرالکو در بورس کالا، بازار را متعادل می کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ،‌ مهدی کرباسیان در سلسله نشست‌ها با تشکل‌ها در دیداری با اعضای هیات مدیره سندیکای صنایع آلومینیوم ایران گفت:‌ به رغم چالش‌هایی که از سوی واسطه‌ها ایجاد شده، ‌تولید داخلی شمش، نیاز صنایع پایین دستی را تامین می‌کند و معضل دلالی با راهکارهای بخش خصوصی و دولت حل می شود.

وی افزود: تقاضای 82 هزار تنی شمش آلومینیوم طی بهار سال جاری در بورس کالا نشان دهنده تقاضای کاذب بوده و این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته میزان تقاضا در محدوده 20 هزار تن قرار داشت.

این مقام مسئول ادامه داد: بازارهای فولاد و مس نیز به سبب رشد ظرفیت ایجاد شده در سال های اخیر به سمت تعادل رفتند و از نظر عرضه مشکلی ندارند. همچنین در حوزه آلومینیوم نیز عرضه عام تولیدات شرکت های المهدی و هرمزآل همراه با ایرالکو در بورس کالا، بازار را متعادل می کند.

کرباسیان از اعضای این تشکل خواست به صورت فعال پیشنهادات را همزمان به وزارت صنعت معدن و تجارت و ایمیدرو در جهت حمایت از تولید داخلی و همچنین ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا، ارسال کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ