کد خبر: ۸۷۲۷۹
۰:۱ - ۱۳۹۷/۴/۲۵

گزارشی جامع از عملکرد مجامع ۱۵۹ شرکت‌های بورسی و فرابورسی
براری ۳ ماه نخست سال بررسی شد:

گزارشی جامع از عملکرد مجامع ۱۵۹ شرکت‌های بورسی و فرابورسی

عملکرد ۱۵۹ شرکت بورسی و فرابورسی که طی ۳ ماهه نخست سال جاری اقدام به برگزاری مجمع سالانه کردند، توسط یک شرکت پردازش اطلاعات بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، گزارش عملکرد ۱۷۹ شرکت‌ بورسی و فرابورسی که در سه ماهه اول سال ۹۷ مجمع برگزار کردند، توسط شرکت پردازش اطلاعات مالی مبنا از لحاظ سود هر سهم، سود تقسیمی، تغییر قیمت سهام پس از باز شدن نماد نسبت به قبل از برگزاری مجمع ، P/E گروه و سهم و عملکرد نسبت به سال گذشته بررسی شد.

براین اساس، در مجموع ۱۳۷ شرکت از ۱۷۹ شرکت بورسی و فرابورسی که مجمع آنها در سه ماه اول سال ۹۷ برگزار شده،EPS مثبت داشتند و 33 شرکت از بین شرکت‌های مذکور سود تقسیمی نداشتند. در مجموع EPS سال جاری ۹۸ شرکت از ۱۷۹ شرکت بورسی و فرابورسی در سه ماه نخست سال نسبت به سال ۹۶ افزایشی بوده است.

همچنین DPS سال جاری ۷۰ شرکت از ۱۷۹ شرکت بورسی و فرابورسی که مجمع آنها در سه ماهه اول سال ۹۷ برگزار شده نسبت به سال ۹۶ افزایشی بوده است. نماد شرکت بیمه تجارت نو که در 23 خرداد سال جاری مجمع برگزار کرده همچنان بسته است،۲۰ شرکت هم که در سه ماهه اول سال مجمع برگزار کردند به دلایل عدم معامله در مدت زیاد قبل و بعد از مجمع،عدم انتشار اطلاعات صورتهای مالی بیش از یک سال و عدم عرضه اولیه در بازار تاکنون،در جدول زیر قرار نگرفتند.

برای دریافت جدول این گزارش جامع  اینجا کلیک شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ